Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

GENS ACE 2200MAH 7.4V 60C 2S1P XT60

GENS ACE 2200MAH 7.4V 60C 2S1P XT60
  • GENS ACE 2200MAH 7.4V 60C 2S1P XT60
Tokovno zmogljiv 2200mAh 2S LiPo paket primeren za Traxxas 1:16 VXL modele avtomobilov.
  • Cena:

    26,00 €

  • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

    XT60 ali po želji

  • Balanserski priključek:

    JST XH 2S

  • IR (notranja upornost) tipično / člen:

    6 / 3 mOhm

  • Dolžina kablov:

    120mm

  • Masa akumulatorja:

    116g

  • Nazivna kapaciteta:

    2200mAh

  • Stopnja praznenja:

    60C

  • Kratkotrajna stopnja praznjenja:

    120C

  • Maksimalen tok praznenja:

    realno do 70A

  • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

    realno do 140 (<1s)

  • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

    2S1P

  • Dolžina / širina / višina:

    89*35*19mm

  • Presek kablov (AWG / mm2):

    12 / 4

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

November 2021

Paket primeren za modele Traxxas merila 1:16 VXL Models, npr. Revo, Fiesta in Boss 302 Mustang, TRX-4 in Latrax serijo. 
Seveda je paket primeren tudi za ostale modele (visokozmogljivih) čolnov/letal/avtomobilov.

Osnovni podatki
Masa 116g, XT60 priključek (ga zamenjano po potrebi), trajni praznilni tok do 70A, mere 89*35*19mm. 

Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 120g kompaktnih mer.

Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C. 

Polnjenje
60C je občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, podobno kot ostali >75C akumulatorji. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]

Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Življenska doba
Glede na serijo 50C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali nekaj 100 ciklih, smo prepričani, da z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete podobno.  


Povzetek:

  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
  • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 


      Izbira priključkov
      XT60 priključek je tu standard. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe. 
      V kompletu je še dodan M XT60 priključek:


      Prve meritve IR

      Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 6 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 3 mOhm/člen.

      Več o meritvah notranje upornosti

      To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 50A, kratkotrajno <1s do ca 100A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 70A trajno ali <1s ca 140A. Glede na nizke IR vrednosti, priporočamo optimizacijo dolžine kablov pri uporabi pri visokih tokovih.


      *do 80% izpraznjenosti. 


      Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
      Pozabite velike in nerodne polnilnike,  težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni na terenu z našimi rešitvami.

      Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik. 


      Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .

      Začetniki pozor!
      Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!