Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

GENS ACE 1800MAH 11.1V 45C 3S1P XT60

GENS ACE 1800MAH 11.1V 45C 3S1P XT60
Tokovno zmogljiv LiPo 3S paket kapacitete 1800mAh z XT60 priključkom.
  • Cena:

    25,00 €

  • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

    XT60

  • Balanserski priključek:

    JST XH 3S

  • IR (notranja upornost) tipično / člen:

    7 / 2,5

  • Dolžina kablov:

    150mm

  • Masa akumulatorja:

    150g

  • Nazivna kapaciteta:

    1800mAh

  • Stopnja praznenja:

    45C (realno 38C)

  • Kratkotrajna stopnja praznjenja:

    90C (realno 77C)

  • Maksimalen tok praznenja:

    realno do 70A

  • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

    realno do 140A

  • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

    3S1P

  • Dolžina / širina / višina:

    92*31*25mm

  • Presek kablov (AWG / mm2):

    12 / 4

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

November 2021
Nadaljevanje prenovitve Gens Ace prodajnega programu je serija 45C (modra), ki nadomešča 40C serijo. Paketki so namenjeni vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje za sprejemljivo ceno.

Osnovni podatki:
Masa 111g, XT60 priključek, realni trajni praznilni tok do 70A, mere 92*31*25mm. 

Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 3S LiPo akumulator mase okoli 150g. To so manjša motorna letala s krili razpetine ca 1200mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 3m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov. Zanimiva je tudi aplikacija 3S+3S (6S) v ozkih trupih visokozmogljivih jadralnih letal s pomožnim motorjem. 

Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C. 

Polnjenje
45C je občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, podobno kot ostali >75C paketi. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]

Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Življenska doba
Glede na serijo 40C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o 500 ciklih, smo prepričani, da z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete do podobno.  


Povzetek:
  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
  • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 

      Izbira priključkov
      XT60 priključek je tu standard. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe. 

      Prve meritve IR (november 2021)

      Po >10 ciklih pri 20°C tipično okoli 7 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 2,5 mOhm/člen.

      Več o meritvah notranje upornosti

      To pomeni pri 20°C maksimalna trajna obremenitev* 39A, kratkotrajno <1s do ca 80A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 70A trajno ali <1s ca 140A. 

      *do 80% izpraznjenosti. 


      Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
      Pozabite velike in nerodne polnilnike,  težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni! Primerna kombinacija polnilnika in terenski paketa omogoča, da boste na terenu uživali samo z dvemi pogonskimi paketi. Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik. 


      Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .

      Začetniki pozor!
      Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!