Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

GENS ACE 4000MAH 2S1P 7.4V 60C HC8

GENS ACE 4000MAH 2S1P 7.4V 60C HC8
Gens Ace LiPo akumulator kapacitete 4000mAh 2S1P 60C z Deans-T priključkom v trdem ohišju.
  • Cena:

    30,00 €

  • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

    Deans-T

  • Balanserski priključek:

    JST XH 2S

  • IR (notranja upornost) tipično / člen:

    3.5 / 1.8 mOhm

  • Dolžina kablov:

    120mm

  • Masa akumulatorja:

    215 g

  • Nazivna kapaciteta:

    4000mAh

  • Stopnja praznenja:

    60C

  • Maksimalen tok praznenja:

    do 100A (ogreti, menjava priključka)

  • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

    do 150A (ogreti, menjava priključka)

  • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

    2S1P

  • Dolžina / širina / višina:

    138 x 47 x 23 mm

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Julij 2021:

Gens Ace nadgradnja Bashing 4000mAh 2S paketa je namenjena vsem navdušencem modelov s 4 ali več kolesi. Izjemno razmerje cena/kvaliteta z Gens Ace kakovostjo in dolgo življensko dobo sta poglavitna aduta.

Modeli čolnov:
Večinoma RTR modeli do dolžine 50 - 60 cm v konfiguraciji 2S mase 215g ali v 4S (2S+2S) do  ~80 cm.   

Modeli avtomobilov:
Večinoma RTR modeli meril  1/10 in pa tudi večji 1/8, ki uporabljajo LiPo paket 2S ali pa v paru kot 2S+2S za 4S. Ker večinoma ceneni RTR modeli nimajo krmilnikov z nastavljivo napetostjo izklopa, svetujemo hkratni nakup in uporabo piskača (glej spodaj). 

Ostali modeli in naprave
2S mase 215g za tokove do 100A. 

Stopnja praznjenja 50C:
Dandanes je s stopnjami praznjenja že vse pretirano napihnjeno. 50C pomeni, da lahko akumulatorje izpraznite dobri minuti! No, tale 4000mAh akumulator bo ob zmernem hlajenju še nekako prenašal tokove do 60-80 A. Tokovno je tako dovolj zmogljiv za praktično vse komercialne modele s krmilniki do 80A. :-)

Priključek:
Deans T priključek je tu nameščen bolj zaradi kompatibilnosti z modeli avtomobilov RTR 1:10 - 1:8 , ki zahtevajo 2S. Vendar je tu glede na zmogljivost akumulatorja, je definitivno najbolj primerna izbira XT60 (ga po vnaprejšnjem dogovoru zamenjamo).  

LiHV - večja moč na začetku
Seveda je tudi te akumulatorje možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Hota/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C oz ca 20A. 
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen in uporabite segrete na vsaj 35°C! 

Tehničen nasvet:
Glede na preteklo izkušnjo tekmovalcev v Offroad 1/8 elektro kategorijah, ki so po tekmovalnih pravilih primorani uporabljati akumulatorje v trdem ohišju, svetujemo tesnenje s silikonom okoli kablov in balanserskega priključka ter še dodatno pri bužirki na balanserskem priključku.
Droben pesek/mivka, ki zaide v samo ohišje trajno poškoduje spodnji akumulator! 



Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh! 
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na [email protected]

Popusti za tekmovalce

Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev.  Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.