Zapri

    GENS ACE 4000MAH 2S1P 7.4V 60C HC8

    GENS ACE 4000MAH 2S1P 7.4V 60C HC8
    Gens Ace LiPo akumulator kapacitete 4000mAh 2S1P 60C z Deans-T priključkom v trdem ohišju.
    • Cena:

      32,00 €

    • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

      Deans-T

    • Balanserski priključek:

      JST XH 2S

    • IR (notranja upornost) tipično / člen:

      3.5 / 1.8 mOhm

    • Dolžina kablov:

      120mm

    • Masa akumulatorja:

      215 g

    • Nazivna kapaciteta:

      4000mAh

    • Stopnja praznenja:

      60C

    • Maksimalen tok praznenja:

      do 100A (ogreti, menjava priključka)

    • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

      do 150A (ogreti, menjava priključka)

    • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

      2S1P

    • Dolžina / širina / višina:

      138 x 47 x 23 mm

    Zaloga: na zalogi

    Dodaj v košarico

    Opis izdelka

    Julij 2021:

    Gens Ace nadgradnja Bashing 4000mAh 2S paketa je namenjena vsem navdušencem modelov s 4 ali več kolesi. Izjemno razmerje cena/kvaliteta z Gens Ace kakovostjo in dolgo življensko dobo sta poglavitna aduta.

    Modeli čolnov:
    Večinoma RTR modeli do dolžine 50 - 60 cm v konfiguraciji 2S mase 215g ali v 4S (2S+2S) do  ~80 cm.   

    Modeli avtomobilov:
    Večinoma RTR modeli meril  1/10 in pa tudi večji 1/8, ki uporabljajo LiPo paket 2S ali pa v paru kot 2S+2S za 4S. Ker večinoma ceneni RTR modeli nimajo krmilnikov z nastavljivo napetostjo izklopa, svetujemo hkratni nakup in uporabo piskača (glej spodaj). 

    Ostali modeli in naprave
    2S mase 215g za tokove do 100A. 

    Stopnja praznjenja 50C:
    Dandanes je s stopnjami praznjenja že vse pretirano napihnjeno. 50C pomeni, da lahko akumulatorje izpraznite dobri minuti! No, tale 4000mAh akumulator bo ob zmernem hlajenju še nekako prenašal tokove do 60-80 A. Tokovno je tako dovolj zmogljiv za praktično vse komercialne modele s krmilniki do 80A. :-)

    Priključek:
    Deans T priključek je tu nameščen bolj zaradi kompatibilnosti z modeli avtomobilov RTR 1:10 - 1:8 , ki zahtevajo 2S. Vendar je tu glede na zmogljivost akumulatorja, je definitivno najbolj primerna izbira XT60 (ga po vnaprejšnjem dogovoru zamenjamo).  

    LiHV - večja moč na začetku
    Seveda je tudi te akumulatorje možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Hota/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
    Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
    V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C oz ca 20A. 
    Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
    V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen in uporabite segrete na vsaj 35°C! 

    Tehničen nasvet:
    Glede na preteklo izkušnjo tekmovalcev v Offroad 1/8 elektro kategorijah, ki so po tekmovalnih pravilih primorani uporabljati akumulatorje v trdem ohišju, svetujemo tesnenje s silikonom okoli kablov in balanserskega priključka ter še dodatno pri bužirki na balanserskem priključku.
    Droben pesek/mivka, ki zaide v samo ohišje trajno poškoduje spodnji akumulator! 



    Pri podpori nimamo konkurence
    Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh! 
    V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na [email protected]

    Popusti za tekmovalce

    Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev.  Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.