GENS ACE 8000MAH 14.8V 4S2P 80C BASHING
Gens Ace Bashing Pro LiPo akumulator kapacitete 8000mAh 4S1P 80C z EC5 priključkom.
- Redna cena:
110,00 € - Popust:
11,00 € (10%)
- Spletna cena:
99,00 €
- Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:
EC5
- Balanserski priključek:
JST XH 4S
- IR (notranja upornost) tipično / člen:
3.0 / 1.5 mOhm
- Dolžina kablov:
120mm
- Masa akumulatorja:
790g
- Nazivna kapaciteta:
8000mAh
- Stopnja praznenja:
80C
- Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:
180A
- Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:
4S2P
- Dolžina / širina / višina:
157*53*43mm
Brezplačna dostava
Zaloga: na zalogi
Opis izdelka
Gens Ace Bashing serija je namenjena vsem navdušencem modelov s 4 ali več kolesi. Izjemno razmerje cena/kvaliteta z Gens Ace kakovostjo in dolgo življensko dobo sta poglavitna aduta.
Marec 2020:
V prodajni program dajemo zmogljiv akumulator Gens Ace serije "Bashing Pro" kapacitete 8000mAh 4S2P mase 740g z EC5 priključkom. Primarno namenjen pogonu v Arrma Kraton 1/5 8S.
Letalski modeli:
Vsi modeli, ki potrebujejo tokovno zmogljiv 4S1P akumulator mase ca 740g. To so večinoma večji modeli do razpetine ca 1,8-2m. Ali kot 8S/12S v modelih do ca 4m razpetine,
Modeli čolnov:
Večinoma RTR modeli do dolžine 130-150 cm, ki v paru uporabljajo dva paketa 4S v 8S konfiguraciji skupne mase ca 1500g.
Modeli avtomobilov:
Večinoma zmoglljivi modeli meril 1/6 oz 1/5, ki uporabljajo LiPo paket v paru kot 4S+4S za 8S.
Ostali modeli in naprave
4S mase 740g za tokove do 180A.
Stopnja praznjenja 60C:
Dandanes je s stopnjami praznjenja že vse pretirano napihnjeno. 80C pomeni, da lahko akumulatorje izpraznite v manj kot minuti! No, tale 8000mAh akumulator bo ob zmernem hlajenju še nekako prenašal tokove do 130 do 180A. Tokovno je tako dovolj zmogljiv za praktično vse komercialne modele s krmilniki do 200A. :-)
Meritve notranje upornosti:
Segret na 40°C ima ca 1.5 mOhm/člen, pri sobni temparaturi pa ca 3.0 mOhm/člen (merjeno z Wayne ESR metrom). Ob bok ga lahko postavimo zmogljivim akumulatorjem na tržišču, ki jih konkurenca lahko označuje tudi do "200C" :)
Priključek:
EC5 priključek je tu "standard", saj je namenjan za pogon v modelu Arrma Kraton glede na zmogljivost akumulatorja, je definitivno najbolj primerna izbira.
LiHV - večja moč na začetku
Seveda je tudi te akumulatorje možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Hota/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 4C oz ca 30A.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen in uporabite segrete na vsaj 35°C!
Povzetek:
Priključki:
EC5 priključki so nameščeni samo zaradi kompatibilnosti pri modelih avtomobilov. Za najboljšo tokovno "propustnost" svetujemo uporabo 6.5 ali celo 8mm priključkov.
Komentar LiPo.si:
Meritve IR z Wayne ESR metrom - 23°C - 3.0 mOhm/člen, 40°C - ca 1.5 mOhm/člen.
Glede na te vrednosti so naša priporočila o praznilnih tokovih pri ogretih akumulatorjih (vsaj telesna temperatura) do 180A konstantno (hlajenje!!!) / do 350A v sunkih.
Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na [email protected]
Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev. Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.
Marec 2020:
V prodajni program dajemo zmogljiv akumulator Gens Ace serije "Bashing Pro" kapacitete 8000mAh 4S2P mase 740g z EC5 priključkom. Primarno namenjen pogonu v Arrma Kraton 1/5 8S.
Letalski modeli:
Vsi modeli, ki potrebujejo tokovno zmogljiv 4S1P akumulator mase ca 740g. To so večinoma večji modeli do razpetine ca 1,8-2m. Ali kot 8S/12S v modelih do ca 4m razpetine,
Modeli čolnov:
Večinoma RTR modeli do dolžine 130-150 cm, ki v paru uporabljajo dva paketa 4S v 8S konfiguraciji skupne mase ca 1500g.
Modeli avtomobilov:
Večinoma zmoglljivi modeli meril 1/6 oz 1/5, ki uporabljajo LiPo paket v paru kot 4S+4S za 8S.
Ostali modeli in naprave
4S mase 740g za tokove do 180A.
Stopnja praznjenja 60C:
Dandanes je s stopnjami praznjenja že vse pretirano napihnjeno. 80C pomeni, da lahko akumulatorje izpraznite v manj kot minuti! No, tale 8000mAh akumulator bo ob zmernem hlajenju še nekako prenašal tokove do 130 do 180A. Tokovno je tako dovolj zmogljiv za praktično vse komercialne modele s krmilniki do 200A. :-)
Meritve notranje upornosti:
Segret na 40°C ima ca 1.5 mOhm/člen, pri sobni temparaturi pa ca 3.0 mOhm/člen (merjeno z Wayne ESR metrom). Ob bok ga lahko postavimo zmogljivim akumulatorjem na tržišču, ki jih konkurenca lahko označuje tudi do "200C" :)
Priključek:
EC5 priključek je tu "standard", saj je namenjan za pogon v modelu Arrma Kraton glede na zmogljivost akumulatorja, je definitivno najbolj primerna izbira.
LiHV - večja moč na začetku
Seveda je tudi te akumulatorje možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Hota/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 4C oz ca 30A.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen in uporabite segrete na vsaj 35°C!
Povzetek:
- Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
- Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
- Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V
Priključki:
EC5 priključki so nameščeni samo zaradi kompatibilnosti pri modelih avtomobilov. Za najboljšo tokovno "propustnost" svetujemo uporabo 6.5 ali celo 8mm priključkov.
Komentar LiPo.si:
Meritve IR z Wayne ESR metrom - 23°C - 3.0 mOhm/člen, 40°C - ca 1.5 mOhm/člen.
Glede na te vrednosti so naša priporočila o praznilnih tokovih pri ogretih akumulatorjih (vsaj telesna temperatura) do 180A konstantno (hlajenje!!!) / do 350A v sunkih.
Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na [email protected]
Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev. Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.