Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

LIPO.SI F5J R-LINE 95C 1100MAH 3S2P

LIPO.SI F5J R-LINE 95C 1100MAH 3S2P
3S2P LiPo paket kapacitete 1100mAh mase 92g primeren za vsa FAI F5J tekmovalna letala za trajne tokove do 80A.
  • Cena:

    39,00 €

  • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

    XT60

  • Balanserski priključek:

    JST XH 3S

  • Dolžina kablov:

    35 mm

  • Masa akumulatorja:

    92g

  • Nazivna kapaciteta:

    1100mAh

  • Stopnja praznenja:

    95C

  • Maksimalen tok praznenja:

    realno do 80A

  • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

    Pod 1s do 160A

  • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

    3S2P

  • Dolžina / širina / višina:

    125 x 21 x 18 mm

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Marec 2020
Vsekakor si upamo zatrditi, da lahko pilotom F5J ponudimo tokovno nabolj zmogljiv 3S akumulator kapacitete 1100mAh na tržišču! 

Ideja (marec 2020): 

Ponuditi tekmovalcem in navdušencem v F5J kategoriji lahek, vendar tokovno zmogljiv 3S akumulator kapacitete okoli 1000mAh
Glede na odlične rezultate in mere prijazne F5J trupom - povezati dva Tattu R-Line 550mAh 3S akumulatorja v paket 2P.

Rezultat:
Masa 92g, XT60 priključek, trajni praznilni tok za 40 sekund do 80A, mere 125 x 21 x 18 mm. 

Izvedba:
Pred povezavo preverimo napetost in notranje upornosti obeh paketov. XT30 priključki gredo stran, na skupna + in - kabla se namesti priključek XT60U. Začitna folija se pri kablih prereže in odstrani eden od JST XH 3S balansirnih priključkov. Kabli se prispajkajo neposredno na pole drugega paketa. Oba akumulatorja se spoji z vročim lepilom. Res kratki kabli so še dovolj za neposredno polnjenje na novejših polnilnikih z XT60 priključki. 

Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh F5J modelih, ki potrebujejo 3S LiPo akumulator mase okoli 92g.  Lahko jih polnite tudi do 4.35-4.4V/člen na terenu (takojšnja uporaba po koncu polnjenja), sicer raje na 4.2-4.25V/člen. Pogreti bodo seveda še bolj zmogljivi (telesna temp. pa do max 45°C). 

Prva polnjenja:
Priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili do 500mAh pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - pri telesni temperaturi akumulatorjev polnjenje pri 10-20A na LiHv (4.3-4.4V/člen). (-;

Polnjenje
R-Line linija 95C je sicer bolj občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja (>ura). Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo enako kot za vse naše akumulatorje. Polnjenje doma na 4.15V/člen pri 1-2C. R-Line res "zaživijo" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu z 5C - 10C (:-)). Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - info@lipo.si! 

Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Življenska doba
Večina uporabnikov R-Line 95C serije nam poroča o nekje 50-100 ciklih pred povečanjem. Vsekakor smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov  lahko podaljšate življensko dobo na 150-200 ciklov.  


Povzetek:
  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
  • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 

      Izbira priključkov
      XT60U priključek je tu standard. "U" različica je "ultralahka" različica XT60 priključka.  

      Prve meritve IR (marec 2020)
      5 / 2 do min 1 mOhm/člen. Vsekakor že meritve kažejo na izredno nizko notranjo upornost. Poskrbite seveda na strani modela za čist priključek in kratke priključne kable preseka vsaj 2.5 mm2. Več o meritvah notranje upornosti
      Glede na notranjo upornost lahko brez težav uporabljate ogrete akumulatorje do stalnega praznilnega toka 60 - 80A ali nekajsekundnih sunkov 100 - 120A, kratkotrajno (<1s) pa do 160A brez večjega padca napetosti.
      "Mrzli" akumulatorji bodo lahko zagotavljali stalni tok do 40 A, nekajsekundne sunke 60A in kratkotrajno <1s do 80A brez večjega padca napetosti. 

      Galerija - klik na sliko:



      Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
      Pozabite velike in nerodne polnilnike,  težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni! S 100g polnilnikom (Q6 Mini) in 490g terenskim akumulatorjem (MyLipo 4000mAh 6S) boste imeli "pokrit" cel tekmovalni dan. Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik. 


      Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

      Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!