Zapri

    TATTU FUNFLY 1300MAH 22.2V 100C 6S1P

    TATTU FUNFLY 1300MAH 22.2V 100C 6S1P
    Tattu Fun Fly 100C serija v 6S obliki za navdušence v FPV letenju oziroma ostale modele s 6S 1300mAh akumulatorji.
    • Cena:

      36,00 €

    • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

      XT60

    • Balanserski priključek:

      JST XH 6S

    • IR (notranja upornost) tipično / člen:

      3 - 7 mOhm

    • Dolžina kablov:

      65mm

    • Masa akumulatorja:

      225g

    • Nazivna kapaciteta:

      1300mAh

    • Stopnja praznenja:

      100C

    • Maksimalen tok praznenja:

      50A

    • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

      100A

    • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

      6S1P

    • Dolžina / širina / višina:

      75*36*44mm

    Zaloga: na zalogi

    Dodaj v košarico

    Opis izdelka

    Februar 2021

    testiranja in primerjave 1300mAh paketov, klik na sliko:





    Junij  2020
    Končno so poleg 1550mAh 6S Funfly različice na voljo sedaj tudi lažje 1300mAh.  

    Uporaba
    Primerni so za vse zmogljive modele (trajna moč motorjev skupno do ca 800W, kratkotrajno <1s 1600W), ki potrebujejo 6S LiPo akumulator mase okoli 225g. Prvotno mišljen za najbolj zmogljive letalnike s propelerji premera 5 do 7 col, ki so gnani z usreznimi motorji tipično velikosti 2205-2306. 

    FPV dirkanje 
    Primeren za dirkanje na velikih FPV progah. Lahko polnite tudi do 4.35-4.4V/člen na terenu (takojšnja uporaba po koncu polnjenja), sicer raje na 4.2-4.25V/člen. Pogreti bodo seveda še bolj zmogljivi (telesna temp. pa do max 45°C). Seveda morajo pravila dovoljevati uporabo LiHV 6S akumulatorjev ;-). Za maksimalno napetost seveda svetujemo R-Line V3.0 120C linijo 6S (1300, 1400, 1550 ali 1800mAh). 

    Polnjenje
    Fun Fly linija 100C je sicer občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja (>1-2 uri). Če jih polnite doma  svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Sicer pa res "zaživijo" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu z 5C-10C (6-13A). Zmotno je prepričanje, da hitro polnjenje Gens Ace akumulatorjev  drastično zmanjša pričakovano življensko dobo. Govora je seveda o tokovno zelo zmogljivih akumulatorjih (z oznakami nad 75C).  Seveda je pomembno, da se hitro polnjenje 5-10C opravi pri pri temperaturah členov 30-35°C in se jih izprazni takoj po koncu polnjenja (do 5 minut). 
    Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT/HOTA/Junsi polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti na začetku. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj (do 5 minut) po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR) in seveda skrajšujejo življensko dobo. 
    Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
    Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]

    Konec praznjenja
    Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Shranjevanje
    3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Življenska doba (junij 2020)
    Večina uporabnikov FunFly serije nam poroča, da nad 150 cikli še vedno ni problema bodisi glede manjšanja kapacitete ali povečevanja notranje upornosti. Prepričani smo, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov  lahko podaljšate življensko dobo na 200 ciklov ali tudi več.  

    Povzetek:

    • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša) 
    • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/člen
    • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 


    Izbira priključkov
    XT60 priključek je tu standard.  


    Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .

    Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!


    Prve meritve IR (jesen 2018)

    IR (Wayne ESR meter) - ca 6-7 mOhm @ ca 23°C in ca 3-3.5 mOhm @ 40°C


     To pomeni, da pri 23°C lahko trajno obremenite paket do 33A oziroma kratkotrajno (<1s) do 66A. Pogreti na 40°C bodo sposobni trajnih obremenitev do 50A oziroma kratkotrajno (<1s) do 100A.

    Izsek iz "arhiva": Prvi testi do 30 ciklov in primerjava s Tattu 75C serijo, november 2018:

    Kombinacija polnilnika Junsi X6 in terenskih akumulatorjev je odlična kompaktna kombinacija za teste. X6 polnilnik namreč omogoča regenerativno praznjenje, kar pomeni, da ne samo polni v velikim tokom, ampak zna tudi prazniti z velikim tokom. 
    Prvih 6 ciklov vedno namenimo uvajanju ("break-in"), nastavitev do 4.1V/člen in 2A za polnjenje in 3.7V/člen 7A praznjenje. V teh šestih ciklih se kapaciteta in IR stabilizirata. 
    Za vse nadaljne teste uporabljano dokaj "mučiteljsko metodo" in sicer polnjenje 4.4V/člen (zgornja vrednost za LiHV) in 10A, ter 30A praznjenje do 3.6V/člen. 3 minute pa je vsakič vmes med praznjenjem in polnjenjem. Ponovimo tudi do 17x v enem dnevu (!), večinoma pa 10 ciklov. 
    Tattu 75C so pokazale izredno konstantno zmogljivost tudi po 30 ciklih, praznjenje ca 1420mAh  in IR ca 1.8 do 2mOhm/člen. 
    Funfly 100C pa ca 1450mAh in IR ca 1.8-1.9mOhm/člen, z rahlo višjo tendenco upadanja kapacitete in rastjo IR. 
    Razlike so dejansko minimalne (<5%), za večino uporabnikov bodo letalni testi pravi pokazatelj, vendar po naših predvidevanjih ne bo presenečenj. :) 

    Nekaj slik najdete v galeriji

    Letalni testi, primerjave bodo objavljeni na YT kanalu Janez FPV - december 2018:



    Super akumulatorja za ceno! *Prinašata malo več moči kot prejšnja 75C linija. 1550mah bo zadovoljiv skoraj vse freestyle stile in nedeljske dirkače. Malo slabše prenaša konstantni "visoki gas", zato za najboljše zmogljivosti poglejte linijo R-Line. 1300mah je super za lažje kopterje, oz freestyle brez HD kamere. Brez problema prenese težje kopterje, vendar za manj časa kot veliki brat, v tem času pa je izvajanje vragolij za več kot 30g lažje.
    * ca 100 ciklov.

    Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .

    Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!