Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

TATTU FUNFLY 1300MAH 22.2V 100C 6S1P

TATTU FUNFLY 1300MAH 22.2V 100C 6S1P
Tattu Fun Fly 100C serija v 6S obliki za navdušence v FPV letenju oziroma ostale modele s 6S 1300mAh akumulatorji.
  • Cena:

    36,00 €

  • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

    XT60

  • Balanserski priključek:

    JST XH 6S

  • IR (notranja upornost) tipično / člen:

    3 - 7 mOhm

  • Dolžina kablov:

    65mm

  • Masa akumulatorja:

    225g

  • Nazivna kapaciteta:

    1300mAh

  • Stopnja praznenja:

    100C

  • Maksimalen tok praznenja:

    50A

  • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

    100A

  • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

    6S1P

  • Dolžina / širina / višina:

    75*36*44mm

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Junij  2020
Končno so poleg 1550mAh 6S Funfly različice na voljo sedaj tudi lažje 1300mAh.  

Uporaba
Primerni so za vse zmogljive modele (trajna moč motorjev skupno do ca 800W, kratkotrajno <1s 1600W), ki potrebujejo 6S LiPo akumulator mase okoli 225g. Prvotno mišljen za najbolj zmogljive letalnike s propelerji premera 5 do 7 col, ki so gnani z usreznimi motorji tipično velikosti 2205-2306. 

FPV dirkanje 
Primeren za dirkanje na velikih FPV progah. Lahko polnite tudi do 4.35-4.4V/člen na terenu (takojšnja uporaba po koncu polnjenja), sicer raje na 4.2-4.25V/člen. Pogreti bodo seveda še bolj zmogljivi (telesna temp. pa do max 45°C). Seveda morajo pravila dovoljevati uporabo LiHV 6S akumulatorjev ;-). Za maksimalno napetost seveda svetujemo R-Line V3.0 120C linijo 6S (1300, 1400, 1550 ali 1800mAh). 

Polnjenje
Fun Fly linija 100C je sicer občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja (>1-2 uri). Če jih polnite doma  svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Sicer pa res "zaživijo" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu z 5C-10C (6-13A). Zmotno je prepričanje, da hitro polnjenje Gens Ace akumulatorjev  drastično zmanjša pričakovano življensko dobo. Govora je seveda o tokovno zelo zmogljivih akumulatorjih (z oznakami nad 75C).  Seveda je pomembno, da se hitro polnjenje 5-10C opravi pri pri temperaturah členov 30-35°C in se jih izprazni takoj po koncu polnjenja (do 5 minut). 
Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT/HOTA/Junsi polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti na začetku. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj (do 5 minut) po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR) in seveda skrajšujejo življensko dobo. 
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - info@lipo.si! 

Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Življenska doba (junij 2020)
Večina uporabnikov FunFly serije nam poroča, da nad 150 cikli še vedno ni problema bodisi glede manjšanja kapacitete ali povečevanja notranje upornosti. Prepričani smo, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov  lahko podaljšate življensko dobo na 200 ciklov ali tudi več.  

Povzetek:
  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša) 
  • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/člen
  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 

Izbira priključkov
XT60 priključek je tu standard.  


Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!


Prve meritve IR (jesen 2018)

IR (Wayne ESR meter) - ca 6-7 mOhm @ ca 23°C in ca 3-3.5 mOhm @ 40°C


 To pomeni, da pri 23°C lahko trajno obremenite paket do 33A oziroma kratkotrajno (<1s) do 66A. Pogreti na 40°C bodo sposobni trajnih obremenitev do 50A oziroma kratkotrajno (<1s) do 100A.

Izsek iz "arhiva": Prvi testi do 30 ciklov in primerjava s Tattu 75C serijo, november 2018:

Kombinacija polnilnika Junsi X6 in terenskih akumulatorjev je odlična kompaktna kombinacija za teste. X6 polnilnik namreč omogoča regenerativno praznjenje, kar pomeni, da ne samo polni v velikim tokom, ampak zna tudi prazniti z velikim tokom. 
Prvih 6 ciklov vedno namenimo uvajanju ("break-in"), nastavitev do 4.1V/člen in 2A za polnjenje in 3.7V/člen 7A praznjenje. V teh šestih ciklih se kapaciteta in IR stabilizirata. 
Za vse nadaljne teste uporabljano dokaj "mučiteljsko metodo" in sicer polnjenje 4.4V/člen (zgornja vrednost za LiHV) in 10A, ter 30A praznjenje do 3.6V/člen. 3 minute pa je vsakič vmes med praznjenjem in polnjenjem. Ponovimo tudi do 17x v enem dnevu (!), večinoma pa 10 ciklov. 
Tattu 75C so pokazale izredno konstantno zmogljivost tudi po 30 ciklih, praznjenje ca 1420mAh  in IR ca 1.8 do 2mOhm/člen. 
Funfly 100C pa ca 1450mAh in IR ca 1.8-1.9mOhm/člen, z rahlo višjo tendenco upadanja kapacitete in rastjo IR. 
Razlike so dejansko minimalne (<5%), za večino uporabnikov bodo letalni testi pravi pokazatelj, vendar po naših predvidevanjih ne bo presenečenj. :) 

Nekaj slik najdete v galeriji

Letalni testi, primerjave bodo objavljeni na YT kanalu Janez FPV - december 2018:



Super akumulatorja za ceno! *Prinašata malo več moči kot prejšnja 75C linija. 1550mah bo zadovoljiv skoraj vse freestyle stile in nedeljske dirkače. Malo slabše prenaša konstantni "visoki gas", zato za najboljše zmogljivosti poglejte linijo R-Line. 1300mah je super za lažje kopterje, oz freestyle brez HD kamere. Brez problema prenese težje kopterje, vendar za manj časa kot veliki brat, v tem času pa je izvajanje vragolij za več kot 30g lažje.
* ca 100 ciklov.

Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!