Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

TATTU FUNFLY 1550mAh 14.8V 100C 4S1P

TATTU FUNFLY 1550mAh 14.8V 100C 4S1P
Tattu Fun Fly 100C serija za FPV 1550mAh 4S1P freestyle letenje.
  • Cena:

    28,00 €

  • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

    XT60

  • Balanserski priključek:

    JST XH 4S

  • Masa akumulatorja:

    180g

  • Nazivna kapaciteta:

    1300mAh

  • Stopnja praznenja:

    100C

  • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

    4S1P

  • Dolžina / širina / višina:

    71*35*35mm

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Jesen 2018
V ponudbi so novi Tattu Fun Fly paketi za freestyle FPV letenje. Za dirkanje še vedno priporočamo serijo R-Line. 

Uporaba
Primerni so za vse visokozmogljive modele, ki potrebujejo 4S LiPo akumulator mase okoli 180g. Prvotno mišljen za najbolj freestyle FPV letalnike s propelerji premera 5 col, motorji do 2207 / 2306.

FPV dirkanje

Priporočamo R-Line, vendar za vse lažje letalnike, bo tudi ta paket primerno ogret (>35°C) več kot dovolj zmogljiv. Primeren za daljše proge. Opcijsko lahko polnite tudi do 4.35-4.4V/člen na terenu (takojšnja uporaba po koncu polnjenja), sicer raje na 4.2-4.25V/člen. Pogreti bodo seveda še bolj zmogljivi (telesna temp. pa do max 45°C). Seveda morajo pravila dovoljevati uporabo LiHV 4S akumulatorjev ;-). 

Polnjenje

Fun Fly linija 100C je občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja (>ura). Če jih polnite doma  svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Sicer pa  res "zaživijo" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu z do 5C (7.5A) ali tudi do 10A, če se bo akumulator uporabil takoj po polnjenju in če je ogret na vsaj 30°C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT/Hota/Junsi polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - info@lipo.si! 

Konec praznjenja

Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju po praznjenju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Shranjevanje

3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

Življenska doba

Večina uporabnikov R-Line serije nam poroča o nekje 50-100 ciklih pred povečanjem IR. Funfly serija je po naših testih zelo podobna Tattu 75C seriji, zato smo prepričani pa smo, da se da z natančnim upoštevanjem naših nasvetov podaljšati življensko dobo do vsaj 200 ciklov. 
Če potrebujete akumulatorje z daljšo življensko dobo (200-400 ciklov) si oglejte Tattu 45C ali 75C linijo.  

Izbira priključkov

XT60 priključek je tu najbolj smotrna izbira. 

Prve meritve IR (jesen 2018)

IR (Wayne ESR meter) - ca 5 mOhm @ ca 23°C in ca 2.3 mOhm @ 40°C

Prvi testi do 30 ciklov in primerjava s Tattu 75C serijo, november 2018:

Kombinacija polnilnika Junsi X6 in terenskih akumulatorjev je odlična kompaktna kombinacija za teste. X6 polnilnik namreč omogoča regenerativno praznjenje, kar pomeni, da ne samo polni v velikim tokom, ampak zna tudi prazniti z velikim tokom. 
Prvih 6 ciklov vedno namenimo uvajanju ("break-in"), nastavitev do 4.1V/člen in 2A za polnjenje in 3.7V/člen 7A praznjenje. V teh šestih ciklih se kapaciteta in IR stabilizirata. 
Za vse nadaljne teste uporabljano dokaj "mučiteljsko metodo" in sicer polnjenje 4.4V/člen (zgornja vrednost za LiHV) in 10A, ter 30A praznjenje do 3.6V/člen. 3 minute pa je vsakič vmes med praznjenjem in polnjenjem. Ponovimo tudi do 17x v enem dnevu (!), večinoma pa 10 ciklov. 
Tattu 75C so pokazale izredno konstantno zmogljivost tudi po 30 ciklih, praznjenje ca 1420mAh  in IR ca 1.8 do 2mOhm/člen. 
Funfly 75C pa ca 1450mAh in IR ca 1.8-1.9mOhm/člen, z rahlo višjo tendenco upadanja kapacitete in rastjo IR. 
Razlike so dejansko minimalne (<5%), za večino uporabnikov bodo letalni testi pravi pokazatelj, vendar po naših predvidevanjih ne bo presenečenj. :) 

Nekaj slik najdete v galeriji

Letalni testi, primerjave bodo objavljeni na YT kanalu Janez FPV - december 2018:



Super akumulatorja za ceno! *Prinašata malo več moči kot prejšnja 75C linija. 1550mah bo zadovoljiv skoraj vse freestyle stile in nedeljske dirkače. Malo slabše prenaša konstantni "visoki gas", zato za najboljše zmogljivosti poglejte linijo R-Line. 1300mah je super za lažje kopterje, oz freestyle brez HD kamere. Brez problema prenese težje kopterje, vendar za manj časa kot veliki brat, v tem času pa je izvajanje vragolij za več kot 30g lažje.
* ca 100 ciklov.

Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!