GENS ACE ADVANCED 10000MAH 4S 100C 15.2V
- Redna cena:
219,00 € - Popust:
87,60 € (40%)
- Spletna cena:
131,40 €
- Najboljša cena* v 30 dneh: 131,40 € (0%)
- Šifra artikla:
G-GEA10K4S10E5
- Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:
EC5 rumeni
- Balanserski priključek:
JST XH 6S
- IR (notranja upornost) tipično / člen:
2,5 / 1,6 mOhm
- Dolžina kablov:
150 mm
- Masa akumulatorja:
950 g
- Nazivna kapaciteta:
10000 mAh
- Stopnja praznenja:
100C (realno do 20C)
- Kratkotrajna stopnja praznjenja:
realno do 40C (<1s)
- Maksimalen tok praznenja:
do 200A (ogreti), EC5 do ~100A
- Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:
do 400A (ogreti, <1s)
- Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:
4S1P
- Dolžina / širina / višina:
165 x 68 x 47 mm
- Presek kablov (AWG / mm2):
8 AWG
Brezplačna dostava
Zaloga: na zalogi
Opis izdelka
Gens Ace predstavlja novo serijo LiHV paketov v trdem ohišju primarno namenjenih za modele ARRMA RC in podobnim. Seveda se lahko paketi uporabljajo tudi za vse ostale modele letal/čolnov ali pa celo za terenske pakete.
Posebnosti ADVANCE serije:
- 4.35 V LiHV
- robustno plastično ohišje
- LED indikator napolnjenosti in prikaz napak
- BMS za prenapolnjenost in samopraznjenje na napetost shranjevanja
- uporaba silikonskih kablov preseka 10mm2 (8 AWG)
Tokovno izredno zmogljiv 6S LiHV paket - masa 950g, dolžina 165 mm z EC5 priključkom.

Komu je ta paket namenjen?
Paket je primarno namenjen za ARRMA RC modele in sicer:
Merilo 1/5 -Kraton 8S, Outcast 8S and Modified limitless; Losi DBXLE; Team Corally Kronos; Raminator
Prepričani smo, da se najdejo tudi ostale uporabe paketa, kjer je potrebna robustnost in dodatna zaščita. Ne pozabite za svetovanje povprašati na [email protected]
Zanimivosti: S tem paketom lahko brez problema ženete tudi velike dizelske motorje.
Prednosti paketa
Povsem jasno je, da je paket zasnovan za popularne ARRMA RC modele. Je robusten z varnostnim sistemom proti prenapolnjenosti in LED prikazom. LED prikazovalnik na ohišju poleg stanja napolnjenosti javlja tudi napake.
Alternativne izbire
Cenejši paket 4S podobne mase, vendar 10% večje kapacitete:
GENSACE 11000MAH 14.8V 100C 4S2P BASHING
Vseeno, če niste prepričani, povprašajte na [email protected]
Realne tokovne zmogljivosti (po meritvah notranje upornosti členov):
Bomo napisali, ko jih dobimo in pomerimo.
Osnovni podatki:
Masa 950 g, EC 5 priključek, mere 165 mm * 68 mm * 47 mm
Prva polnjenja:
Vprašanje je ali prva polnjenja pri manjšem toku pri takih vrstah paketov sploh kaj pripororejo bodisi k daljši življenski dobi ali še nižji notranji upornosti. Odkrito povedano ne vemo in verjetno bo učinek minimalen. Vseeno objavljamo naš "recept": Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 5-10 A do 4.1 V/člen in praznjenjem ca 10-15 A do 3.8 V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem. V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1 V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov/voženj bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5 C (ca 32 A).
Polnjenje
Gens Ace Advance 100 C serija je občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja. Če ne gre drugače, svetujemo čase med koncem polnjenja do začetka praznjenja do 1 ure. Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.1 V/člen pri 1C. Tako kot naši ostali akumulatorji, paket bolj "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5 C (ca 32 A seveda z uporabo zmogljivih polnilnikov). Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4 V/člen (priporočamo naše polnilnike) jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100 % napolnjenosti akumulator hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pozor! Vgrajen BMS odklopi polnjenje pri 4.4 V (+/- 0.025 mV).
Za maksimalne praznilne čase in konstantno napetost pod obremenitvijo, pred uporabo v modelu svetujemo pogretje vsaj na telesno temperaturo, še bolje do 45 °C.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7 V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.5 V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85-V/člen, za krajše shranjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80 V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.85 V/člen. Pri shranjevanju nad V ali pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).

V paket je vgrajen BMS sistem, ki po petih dneh napolnjenosti nad 3.95 V poskrbi. da se členi izpraznejo na 3.92 V.
Pozor - zaradi priključene BMS elektronike teže vedno (sicer) zelo mali tok. Proizvajalec priporoča kontrolo napetosti na vsake 3 mesece. Praksa pokaže, da je 3.85V/člen dovolj tudi za 1 leto hranjenja.
Življenska doba
Z natančnim upoštevanjem naših nasvetov o uporabi lahko pričakujete nekaj 100 ciklov.
Povzetek
- Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/člen
- Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
- Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V
Izbira priključkov
EC5 priključek je nameščen zaradi kompatibilnosti v ARRMA RC modelih. Vsekakor pa ta prikluček ni optimalen za visoke tokove (premer 5mm). Tu bi raje svetovali večje priključke, 6mm, 6.5mm, 8mm ali celo AS150.
Poskrbite, da bodo priključni kabli vsaj 6mm2 in minimalne dolžine do krmilnika (ESC).
Prve meritve IR
Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 2,5 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C okoli 1,6 mOhm/člen. Več o meritvah notranje upornosti.
To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 155A, kratkotrajno <1s do 300A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 200A trajno ali <1s ca 400A. Seveda je tu omejitev EC5 priključek, torej 100A trajno in do 200A nekaj 10 sekund bo glavna omejitev. Za višjo tokovno prepustnost bi tu svetovali XT150, AS150 ali 8mm priključke oziroma vsaj 6.5mm. Vse naštete priključke najdete spodaj med povezavami. Prosimo za posvetovanje pred nakupom na [email protected] .
*do 80% izpraznjenosti.
LiPo.si komentar
Vsekakor zanimiv paket, ki popestri ponudbo. Mnogi avtomobilski navdušenci prisegajo na pakete v trdem ohišju. Naša kritika - predvsem po nepotrebnen 150mm dolgi silikonski kabli preseka 10mm2. ARRMA RC modeli imajo že tovarniško nameščene dolge priključne kable iz krmilnika (ESC), zato bi bili kabli dolžine ca 70mm popolnoma dovolj. Zoprni postanejo balanserski priključki s 65mm kabli, tu bi bila boljša rešitev balanserski podaljševalni kabel kot recimo pri REDLINE 6000mAh 4S paketu.
_______________________________________
Primer uporabe
Imaš sliko ali morda celo video posnetek tvojega modela? Lahko ga objavimo in delimo na našem FB profilu. Za to boš seveda nagrajen pri tvojem naslednjem nakupu!
_______________________________________
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!
Radi pomešate polne in prazne pakete, rešitev je poceni in preprosta!
Bi radi hitro preverili napolnjenost paketa, mi vam ponujamo res ugodno rešitev.
Piskač je rešil že marsikateri paket pred prehitrim poslabšanjem zmogljivosti paketa.
Ne pozabite na pestro ponudbo kvalitetnih polnilnikov in se prepričajte o našem strokovnen svetovanju pred nakupom.