GENS ACE 1600MAH 2S1P 45C 7.4V
Tokovno zmogljiv 2S LiPo paket kapacitete 1600mAh z XT60 priključkom.
- Cena:
16,95 €
- Šifra artikla:
G-GEA16002S45X6
- Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:
XT60
- Balanserski priključek:
JST XH 2S
- Dolžina kablov:
150mm
- Masa akumulatorja:
102g
- Nazivna kapaciteta:
1600mAh
- Stopnja praznenja:
45C
- Maksimalen tok praznenja:
ca do 50A (realno)
- Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:
<100A <1s (realno)
- Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:
2S1P
- Dolžina / širina / višina:
105*35*14mm
- Presek kablov (AWG / mm2):
14 / 1.5 mm2
Zaloga: kontaktirajte nas
Obvestite me, ko bo izdelek ponovno na zalogi
Opis izdelka
April 2022:
Osnovni podatki:
Masa 102g, XT60 priključek, trajni praznilni tok do 50A, mere 105*35*14mm.
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 1000g. To so manjša motorna letala s krili razpetine ca 900-1000 mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 1.5m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 2-3A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s (terenskim) akumulatorjem. V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C.
Polnjenje
45C linija je že bolj občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, podobno kot ostali ~50C paketi. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do ure ali dveh.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, 45C serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Življenska doba
Glede na serijo 40C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o >500 ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete do 400 ciklov.
Povzetek:
Izbira priključkov
XT60 priključek je tu standard. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe.
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!
Osnovni podatki:
Masa 102g, XT60 priključek, trajni praznilni tok do 50A, mere 105*35*14mm.
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 1000g. To so manjša motorna letala s krili razpetine ca 900-1000 mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 1.5m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 2-3A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s (terenskim) akumulatorjem. V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C.
Polnjenje
45C linija je že bolj občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, podobno kot ostali ~50C paketi. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do ure ali dveh.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, 45C serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Življenska doba
Glede na serijo 40C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o >500 ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete do 400 ciklov.
Povzetek:
- Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
- Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
- Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V
Izbira priključkov
XT60 priključek je tu standard. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe.
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!