Zapri

    GENS ACE 1600MAH 7.4V 45C 2S1P XT60

    GENS ACE 1600MAH 7.4V 45C 2S1P XT60
    • GENS ACE 1600MAH 7.4V 45C 2S1P XT60
    Tokovno zmogljiv 2S LiPo paket kapacitete 1600mAh z XT60 priključkom.
    • Cena:

      16,95 €

    • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

      XT60

    • Balanserski priključek:

      JST XH 2S

    • Dolžina kablov:

      150mm

    • Masa akumulatorja:

      102g

    • Nazivna kapaciteta:

      1600mAh

    • Stopnja praznenja:

      45C

    • Maksimalen tok praznenja:

      ca do 50A (realno)

    • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

      <100A <1s (realno)

    • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

      2S1P

    • Dolžina / širina / višina:

      105*35*14mm

    • Presek kablov (AWG / mm2):

      14 / 1.5 mm2

    Pošlji povpraševanje

    Opis izdelka

    April 2022:

    Osnovni podatki:
    Masa 102g, XT60 priključek, trajni praznilni tok do 50A, mere 105*35*14mm. 

    Uporaba
    Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 1000g. To so manjša motorna letala s krili razpetine ca 900-1000 mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 1.5m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov.  

    Prva polnjenja:
    Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 2-3A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s (terenskim) akumulatorjem. V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C. 

    Polnjenje
    45C linija je že bolj občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, podobno kot ostali ~50C paketi. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do ure ali dveh.
    Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, 45C serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 
    Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
    Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]

    Konec praznjenja
    Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Shranjevanje
    3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Življenska doba
    Glede na serijo 40C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o >500 ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov  lahko pričakujete do 400 ciklov.  


    Povzetek:
    • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
    • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
    • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 

        Izbira priključkov
        XT60 priključek je tu standard. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe. 



        Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .

        Začetniki pozor!
        Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!