GENS ACE 3600MAH 3S1P 60C 11.4V T3
Gens Ace LiHV akumulator 3S kapacitete 3600mAh 60C s priključkom T3 (XT60 ali Deans)
- Cena:
54,50 €
- Šifra artikla:
G-GEA36003S60T3
- Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:
XT60 ali Deans T (priložena)
- Balanserski priključek:
JST XH 3S
- IR (notranja upornost) tipično / člen:
10 / 1.3 mOhm
- Dolžina kablov:
120mm
- Masa akumulatorja:
218g
- Nazivna kapaciteta:
3600mAh (LiHV)
- Stopnja praznenja:
60C
- Maksimalen tok praznenja:
realno do 60A / ogreti do 130A
- Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:
realno do 150A (<1s)
- Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:
3S1P
- Dolžina / širina / višina:
89 x 42 x 25 mm
Zaloga: kontaktirajte nas
Obvestite me, ko bo izdelek ponovno na zalogi
Opis izdelka
Julij 2022:
Gens Ace ima v ponudbi dokaj specifični paket kompaktnih oblik (89*42*25mm) in nizke mase (218g) primarno namenjeni za modele "crawler". Vsekakor pa znajo biti akumulatorji zanimivi za FPV "long range" letenje na 3S in ostale visokozmogljive modele za 3S / 200g LiPo pakete.
T3 vmesnik omogoča uporabo priloženih XT60 ali Deans T tip priključkov:
LiHV
Akumulatorje z oznako HV je možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen.
Priključki:
T3 vmesnik omogoča uporabo ali XT60 ali Deans T priključka. Paket je namenjen v osnovi za modele "crawler" ostale in ostale podobne, kjer tečejo v povprečju zelo nizki tokovi (nekaj A), tokovne špice pa večinoma ne presegajo 50A. V kolikor želite maksimalno izkoristiti tokovno sposobnost akumulatorjev (120A v sunkih) uporabite primerne priključke XT90 / 5 - 6 mm pozlačeni priključki. Vse imamo v našem rednem prodajnem programu , povprašajte nas za zamenjavo.
Komentar LiPo.si:
Meritve IR z Wayne ESR metrom - 23°C - 10 mOhm/člen, 40°C - ca 6 mOhm/člen.
Glede na te vrednosti so naša priporočila o praznilnih tokovih pri ogretih akumulatorjih (vsaj telesna temperatura) do 50/60A konstantno (hlajenje!!!) / 100/120A v sunkih.
Za skrajno zmogljivost (40A polnjenje) smo pri cikliranju na polnilniku Junsi S6 izmerili upornosti le 1.3 mOhm/člen. To pomeni, da bi lahko paket zagotavljal tok 130A. Zanimivo!
.jpg)
Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na [email protected]
Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev. Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.
Gens Ace ima v ponudbi dokaj specifični paket kompaktnih oblik (89*42*25mm) in nizke mase (218g) primarno namenjeni za modele "crawler". Vsekakor pa znajo biti akumulatorji zanimivi za FPV "long range" letenje na 3S in ostale visokozmogljive modele za 3S / 200g LiPo pakete.
T3 vmesnik omogoča uporabo priloženih XT60 ali Deans T tip priključkov:

LiHV
Akumulatorje z oznako HV je možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen.
Priključki:
T3 vmesnik omogoča uporabo ali XT60 ali Deans T priključka. Paket je namenjen v osnovi za modele "crawler" ostale in ostale podobne, kjer tečejo v povprečju zelo nizki tokovi (nekaj A), tokovne špice pa večinoma ne presegajo 50A. V kolikor želite maksimalno izkoristiti tokovno sposobnost akumulatorjev (120A v sunkih) uporabite primerne priključke XT90 / 5 - 6 mm pozlačeni priključki. Vse imamo v našem rednem prodajnem programu , povprašajte nas za zamenjavo.
Komentar LiPo.si:
Meritve IR z Wayne ESR metrom - 23°C - 10 mOhm/člen, 40°C - ca 6 mOhm/člen.
Glede na te vrednosti so naša priporočila o praznilnih tokovih pri ogretih akumulatorjih (vsaj telesna temperatura) do 50/60A konstantno (hlajenje!!!) / 100/120A v sunkih.
Za skrajno zmogljivost (40A polnjenje) smo pri cikliranju na polnilniku Junsi S6 izmerili upornosti le 1.3 mOhm/člen. To pomeni, da bi lahko paket zagotavljal tok 130A. Zanimivo!
.jpg)
Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na [email protected]
Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev. Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.