GENS ACE SOARING 4000MAH 2S1P 30C 7.4V G
- Cena:
32,00 €
- Šifra artikla:
G-GEA402S30X9GT
- Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:
XT90
- Balanserski priključek:
G.tech JST XH 2S
- Dolžina kablov:
120mm
- Masa akumulatorja:
208g
- Nazivna kapaciteta:
4000mAh
- Stopnja praznenja:
30C
- Kratkotrajna stopnja praznjenja:
60C
- Maksimalen tok praznenja:
100A
- Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:
2S1P
- Dolžina / širina / višina:
136x42x16mm
Zaloga: na zalogi
Opis izdelka
April 2023:
Kaj je "G-Tech"?
V nekoliko povečanem servisnem priključku se skriva čip, na katerem so shranjene nastavitve optimalnega polnjenja. S polnilniki Gens Ace G-Tech je tako možen avtomatski začetek polnjenja kmalu po priklopu paketa na polnilnik. Več o G-tech s klikom na sliko:

Novo v Gens Ace prodajnem programu je 2S paket kapacitete 4000mAh iz serije "SOARING". Serija je namenjena vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje za sprejemljivo ceno.
Osnovni podatki:
Masa 208g, XT90 priključek, trajni praznilni tok do 100A, mere 136x42x16mm.
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 200g.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 3C.
Polnjenje
Soaring linija 30C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorje. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 3C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Življenska doba
Glede na serijo 25C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o 1000 ciklih, smo prepričani, da z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete do 500 ciklov.
Povzetek:
Izbira priključkov
XT90 priključek je standardno nameščen zaradi kompatibilnosti v RTF modelih, ki potrebujeo akumulator te velikosti. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe.
Prve meritve IR - povzeto iz 3S različice (marec 2020)
Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 6 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 2,8 mOhm/člen. Več o meritvah notranje upornosti. Več, ko jih dobimo na zalogo in potestiramo.
To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 60A, kratkotrajno <1s do 120A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 93A trajno ali <1s ca 150A.
*do 80% izpraznjenosti.
Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
Pozabite velike in nerodne polnilnike, težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni! Z žepnim polnilnikom (ISDT Q8) in dvema ali večimi terenski akumulatorji (MyLipo 4000mAh 6S ali našimi paketi 18650/211700) boste imeli "pokrit" vaš celoten uživaško-modelarski dan. Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik.
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!
Kaj je "G-Tech"?
V nekoliko povečanem servisnem priključku se skriva čip, na katerem so shranjene nastavitve optimalnega polnjenja. S polnilniki Gens Ace G-Tech je tako možen avtomatski začetek polnjenja kmalu po priklopu paketa na polnilnik. Več o G-tech s klikom na sliko:

Novo v Gens Ace prodajnem programu je 2S paket kapacitete 4000mAh iz serije "SOARING". Serija je namenjena vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje za sprejemljivo ceno.
Osnovni podatki:
Masa 208g, XT90 priključek, trajni praznilni tok do 100A, mere 136x42x16mm.
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 200g.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 3C.
Polnjenje
Soaring linija 30C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorje. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 3C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Življenska doba
Glede na serijo 25C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o 1000 ciklih, smo prepričani, da z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete do 500 ciklov.
Povzetek:
- Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
- Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
- Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V
Izbira priključkov
XT90 priključek je standardno nameščen zaradi kompatibilnosti v RTF modelih, ki potrebujeo akumulator te velikosti. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe.
Prve meritve IR - povzeto iz 3S različice (marec 2020)
Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 6 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 2,8 mOhm/člen. Več o meritvah notranje upornosti. Več, ko jih dobimo na zalogo in potestiramo.
To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 60A, kratkotrajno <1s do 120A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 93A trajno ali <1s ca 150A.
*do 80% izpraznjenosti.
Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
Pozabite velike in nerodne polnilnike, težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni! Z žepnim polnilnikom (ISDT Q8) in dvema ali večimi terenski akumulatorji (MyLipo 4000mAh 6S ali našimi paketi 18650/211700) boste imeli "pokrit" vaš celoten uživaško-modelarski dan. Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik.
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!