GENS ACE 4000MAH 2S1P 60C 7.4V HC8 G
Gens Ace LiPo akumulator kapacitete 4000mAh 2S1P 60C z Deans-T priključkom v trdem ohišju s tehnologijo G-Tech.
- Redna cena:
33,90 € - Popust:
1,69 € (5%)
- Spletna cena:
32,21 €
- Najboljša cena* v 30 dneh: 32,20 € (0%)
- Šifra artikla:
G-GEA402S60DGT
- Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:
Deans-T (možna menjava)
- Balanserski priključek:
G-Tech XH 2S
- IR (notranja upornost) tipično / člen:
3.5 / 1.8 mOhm
- Dolžina kablov:
120mm
- Masa akumulatorja:
215 g
- Nazivna kapaciteta:
4000mAh
- Stopnja praznenja:
60C
- Maksimalen tok praznenja:
do 100A (ogreti, menjava priključka)
- Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:
do 150A (ogreti, menjava priključka)
- Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:
2S1P
- Dolžina / širina / višina:
138 x 47 x 23 mm
Zaloga: na zalogi
Opis izdelka
Marec 2023:
Kaj je "G-Tech"?
V nekoliko povečanem servisnem priključku se skriva čip, na katerem so shranjene nastavitve optimalnega polnjenja. S polnilniki Gens Ace G-Tech je tako možen avtomatski začetek polnjenja kmalu po priklopu paketa na polnilnik. Več o G-tech s klikom na sliko:

Junij 2022:
Opravili smo primerjave paketov 2S v trdem ohišju. Pripravite se na dolgo branje. Klik na sliko:

Julij 2021:
Gens Ace nadgradnja Bashing 4000mAh 2S paketa je namenjena vsem navdušencem modelov s 4 ali več kolesi. Izjemno razmerje cena/kvaliteta z Gens Ace kakovostjo in dolgo življensko dobo sta poglavitna aduta.
Modeli čolnov:
Večinoma RTR modeli do dolžine 50 - 60 cm v konfiguraciji 2S mase 215g ali v 4S (2S+2S) do ~80 cm.
Modeli avtomobilov:
Večinoma RTR modeli meril 1/10 in pa tudi večji 1/8, ki uporabljajo LiPo paket 2S ali pa v paru kot 2S+2S za 4S. Ker večinoma ceneni RTR modeli nimajo krmilnikov z nastavljivo napetostjo izklopa, svetujemo hkratni nakup in uporabo piskača (glej spodaj).
Ostali modeli in naprave
2S mase 215g za tokove do 100A.
Stopnja praznjenja 60C:
Dandanes je s stopnjami praznjenja že vse pretirano napihnjeno. 60C pomeni, da lahko akumulatorje izpraznite v eni minuti! No, tale 4000mAh akumulator bo ob zmernem hlajenju še nekako prenašal tokove do 60-80 A. Tokovno je tako dovolj zmogljiv za praktično vse komercialne modele s krmilniki do 80A. :-)
Priključek:
Deans T priključek je tu nameščen bolj zaradi kompatibilnosti z modeli avtomobilov RTR 1:10 - 1:8 , ki zahtevajo 2S. Vendar je tu glede na zmogljivost akumulatorja, je definitivno najbolj primerna izbira XT60/XT90 (ga po vnaprejšnjem dogovoru zamenjamo).
LiHV - večja moč na začetku
Seveda je tudi te akumulatorje možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Hota/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C oz ca 20A.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen in uporabite segrete na vsaj 35°C!
Tehničen nasvet:
Glede na preteklo izkušnjo tekmovalcev v Offroad 1/8 elektro kategorijah, ki so po tekmovalnih pravilih primorani uporabljati akumulatorje v trdem ohišju, svetujemo tesnenje s silikonom okoli kablov in balanserskega priključka ter še dodatno pri bužirki na balanserskem priključku.
Droben pesek/mivka, ki zaide v samo ohišje trajno poškoduje spodnji akumulator!

Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na [email protected]
Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev. Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.
Kaj je "G-Tech"?
V nekoliko povečanem servisnem priključku se skriva čip, na katerem so shranjene nastavitve optimalnega polnjenja. S polnilniki Gens Ace G-Tech je tako možen avtomatski začetek polnjenja kmalu po priklopu paketa na polnilnik. Več o G-tech s klikom na sliko:

Junij 2022:
Opravili smo primerjave paketov 2S v trdem ohišju. Pripravite se na dolgo branje. Klik na sliko:

Julij 2021:
Gens Ace nadgradnja Bashing 4000mAh 2S paketa je namenjena vsem navdušencem modelov s 4 ali več kolesi. Izjemno razmerje cena/kvaliteta z Gens Ace kakovostjo in dolgo življensko dobo sta poglavitna aduta.
Modeli čolnov:
Večinoma RTR modeli do dolžine 50 - 60 cm v konfiguraciji 2S mase 215g ali v 4S (2S+2S) do ~80 cm.
Modeli avtomobilov:
Večinoma RTR modeli meril 1/10 in pa tudi večji 1/8, ki uporabljajo LiPo paket 2S ali pa v paru kot 2S+2S za 4S. Ker večinoma ceneni RTR modeli nimajo krmilnikov z nastavljivo napetostjo izklopa, svetujemo hkratni nakup in uporabo piskača (glej spodaj).
Ostali modeli in naprave
2S mase 215g za tokove do 100A.
Stopnja praznjenja 60C:
Dandanes je s stopnjami praznjenja že vse pretirano napihnjeno. 60C pomeni, da lahko akumulatorje izpraznite v eni minuti! No, tale 4000mAh akumulator bo ob zmernem hlajenju še nekako prenašal tokove do 60-80 A. Tokovno je tako dovolj zmogljiv za praktično vse komercialne modele s krmilniki do 80A. :-)
Priključek:
Deans T priključek je tu nameščen bolj zaradi kompatibilnosti z modeli avtomobilov RTR 1:10 - 1:8 , ki zahtevajo 2S. Vendar je tu glede na zmogljivost akumulatorja, je definitivno najbolj primerna izbira XT60/XT90 (ga po vnaprejšnjem dogovoru zamenjamo).
LiHV - večja moč na začetku
Seveda je tudi te akumulatorje možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Hota/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C oz ca 20A.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen in uporabite segrete na vsaj 35°C!
Tehničen nasvet:
Glede na preteklo izkušnjo tekmovalcev v Offroad 1/8 elektro kategorijah, ki so po tekmovalnih pravilih primorani uporabljati akumulatorje v trdem ohišju, svetujemo tesnenje s silikonom okoli kablov in balanserskega priključka ter še dodatno pri bužirki na balanserskem priključku.
Droben pesek/mivka, ki zaide v samo ohišje trajno poškoduje spodnji akumulator!

Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na [email protected]
Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev. Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.