Prejmite obvestilo, ko bo izdelek ponovno na zalogi

Vnesite elektronski naslov in obvestili vas bomo, ko bo izdelek ponovno na zalogi.

    Zapri

    GENS ACE ADVANCED 5500MAH 2S 100C 7.6V G

    Tokovno zmogljiv 2S 5500 mAh LiHV paket v trdem ohišju z XT60 priključkom in G-Tech tehnologijo.
    • Redna cena:

      54,95 €

    • Popust:

      10,99 € (20%)

    • Spletna cena:

      43,96 €

    • Najboljša cena* v 30 dneh: 43,96 € (0%)
    • Šifra artikla:

      G-GEA55002S10X6

    • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

      XT60 (lahko zamenjamo)

    • Balanserski priključek:

      JST XH 2S

    • IR (notranja upornost) tipično / člen:

      ~1,1 mOhm / 3 mOhm

    • Dolžina kablov:

      150 mm

    • Masa akumulatorja:

      285 g

    • Nazivna kapaciteta:

      5500 mAh

    • Stopnja praznenja:

      100 C (realno 30C)

    • Kratkotrajna stopnja praznjenja:

      realno do 60C (<1s)

    • Maksimalen tok praznenja:

      realno do 170A

    • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

      realno do ~300A (<1s)

    • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

      2S1P

    • Dolžina / širina / višina:

      155*46*26mm

    • Presek kablov (AWG / mm2):

      12 / 4

    Zaloga: na zalogi

    Dodaj v košarico

    Opis izdelka

    Febraur 2023:

    Gens Ace nadgrajuje serijo LiHV paketov v trdem ohišju primarno namenjenih za modele ARRMA RC in podobnim. Seveda se lahko paketi uporabljajo tudi za vse ostale modele letal/čolnov ali pa celo za terenske pakete.
    Paket je prvi izmed serije "G-Tech", ki so opremljeni s servisnim/balanserskim priključkom s čipom. Gens Ace polnilniki s tehnologijo G-Tech avtomatsko pri priklopu prepoznajo vse parametre in začnejo s polnjenjem avtomatski. Seveda je možno polnjenje tudi na vseh ostalih običajnih polnilnikih, kjer je seveda potrebno pravilno nastaviti polnilni tok (in število členov v paketu). 



    Posebnosti ADVANCE serije:
    • 4.35 V LiHV 
    • robustno plastično ohišje
    • LED indikator napolnjenosti in prikaz napak
    • BMS za prenapolnjenost in samopraznjenje na napetost shranjevanja
    • uporaba silikonskih kablov preseka 10mm2 (8 AWG) - nakateri tipi 

    Foto: Revija RC Car Action



    Predstavitev:



    Tokovno zmogljiv 2S LiHV paket  - masa 290 g, dolžina 155 mm z XT60 priključkom. 



    Komu je ta paket namenjen?
    Paket je primarno namenjen za ARRMA RC modele in sicer:

    Merilo 1/8 - TYPHON 6S, TYPHON 3S, Vendetta, KRATON 6S BLX, TALION 6S BLX, OUTCAST 6S BLX, NOTORIOUS 6S;
    Merilo 1/10 - SENTON 3S; BIGROCK 3S BLX.

    Možna uporaba tudi v Traxxas TRX4 modelih.

    Prepričani smo, da se najdejo tudi ostale uporabe paketa, kjer je potrebna robustnost in dodatna zaščita. Ne pozabite za svetovanje povprašati na [email protected] 


    Prednosti paketa

    Je robusten z varnostnim sistemom proti prenapolnjenosti in LED prikazom. LED prikazovalnik na ohišju poleg stanja napolnjenosti javlja tudi napake.


    Alternativne izbire 

    Cenejši paketi 2S podobne kapacitete:
    GENS ACE BASHING 5500MAH 2S1P 60C 7.4V


    Vseeno, če niste prepričani, povprašajte na [email protected] 

    Realne tokovne zmogljivosti (po meritvah notranje upornosti členov):
    Bomo napisali, ko jih dobimo in pomerimo. 

    Osnovni podatki:
    Masa 290 g, XT60 priključek, mere 155 mm * 46 mm * 26 mm



    Prva polnjenja:
    Vprašanje je ali prva polnjenja pri manjšem toku pri takih vrstah paketov sploh kaj pripororejo bodisi k daljši življenski dobi ali še nižji notranji upornosti. Odkrito povedano ne vemo in verjetno bo učinek minimalen. Vseeno objavljamo naš "recept": Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 5 A do 4.1 V/člen in praznjenjem ca 10 A do 3.8 V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem. V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1 V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov/voženj bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5 C (ca 25 A). 

    Polnjenje
    Gens Ace Advance 100 C serija je občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja. Če ne gre drugače, svetujemo čase med koncem polnjenja do začetka praznjenja do 1 ure. Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.1 V/člen pri 1C. Tako kot naši ostali akumulatorji, paket bolj "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5 C (ca 25 A seveda z uporabo zmogljivih polnilnikov). Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4 V/člen (priporočamo naše polnilnike) jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100 % napolnjenosti akumulator  hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Pozor! Vgrajen BMS odklopi polnjenje pri 4.4 V (+/- 0.025 mV). 

    Za maksimalne praznilne čase in konstantno napetost pod obremenitvijo, pred uporabo v modelu svetujemo pogretje vsaj na telesno temperaturo, še bolje do 45 °C.
    Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]

    Konec praznjenja
    Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7 V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.5 V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Shranjevanje
    3.85-V/člen, za krajše shranjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80 V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.85 V/člen. Pri shranjevanju nad  V ali pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 


    V paket  je vgrajen BMS sistem, ki po petih dneh napolnjenosti nad 3.95 V poskrbi. da se členi izpraznejo na 3.92 V.  

    Pozor - zaradi priključene BMS elektronike teže vedno (sicer) zelo mali tok. Proizvajalec priporoča kontrolo napetosti na vsake 3 mesece. Praksa pokaže, da je 3.85V/člen dovolj tudi za 1 leto hranjenja. 


    Življenska doba
    Z natančnim upoštevanjem naših nasvetov o uporabi lahko pričakujete nekaj 100 ciklov. 


    Povzetek 

    • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/člen
    • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
    • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 


        Izbira priključkov
        XT60 priključek je tu priznamo malce nenavadna izbira. Kot bi pričakovali za kompatibilnost v ARRMA RC modelih, bi moral biti nameščen priključek EC5. Vsekakor pa XT60 prikluček ni optimalen za visoke tokove. Seveda ga po vaši želji zamenjamo. 
        Poskrbite, da bodo priključni kabli vsaj 6mm2 in minimalne dolžine do krmilnika (ESC).

        Prve meritve IR
        Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 4 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C okoli 2 mOhm/člen.    Več o meritvah notranje upornosti. 
        To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 80A, kratkotrajno <1s do 160A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 120A trajno ali <1s ca 240A. Seveda je tu omejitev XT60 priključek, torej 60A trajno in do 120A nekaj 10 sekund bo glavna omejitev. Za višjo tokovno prepustnost bi tu svetovali XT90, EC5 in podobne priključke. Vse naštete priključke najdete spodaj med  povezavami. Prosimo za posvetovanje pred nakupom na [email protected]

        *do 80% izpraznjenosti. 


        LiPo.si komentar

        Vsekakor zanimiv paket, ki popestri ponudbo. Mnogi avtomobilski navdušenci prisegajo na pakete v trdem ohišju. Zoprni postanejo balanserski priključki s 65mm kabli, tu bi bila boljša rešitev balanserski podaljševalni kabel kot recimo pri REDLINE 6000mAh 4S paketu. 

        Hitri test paketov Gens Ace #advanced 100C 5500mAh 2S.
        Minimalni IR 1.1mOhm po členu pomeni, da lahko iz paketa do 80% nazivne kapacitete ( ~4.4Ah) praznemo do 170A. To je realnih 30C. Kar je seveda iz škatle nemogoče, saj bi se priključek XT60 odspajkal po ~10 sekundah (video -> www.lipo.si/... , Po menjavi priključka na XT90, EC5, ali celo kaj več se bodo kabli segreli   No, ampak v realni uporabi bodo paketi v modelih avtomobilov odlično služili. Uporabna kapaciteta pod 40A obremenitvijo je 5200mAh, kar je precej manj od 5,7Ah 5300mAh 60C paketa polnjenjega na LiHV.  



        Primerjava s paketom 5300mAh 60C (črna barva):


        Posamezna člena sta odlično usklajena


        _______________________________________
        Primer uporabe
        Imaš sliko ali morda celo video posnetek tvojega modela? Lahko ga objavimo in delimo na našem FB profilu. Za to boš seveda nagrajen pri tvojem naslednjem nakupu!

        _______________________________________


        Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .

        Začetniki pozor!
        Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!

        Radi pomešate polne in prazne pakete, rešitev je poceni in preprosta

        Bi radi hitro preverili napolnjenost paketa, mi vam ponujamo res ugodno rešitev. 

        Piskač je rešil že marsikateri paket pred prehitrim poslabšanjem zmogljivosti paketa. 

        Ne pozabite na pestro ponudbo kvalitetnih polnilnikov in se prepričajte o našem strokovnen svetovanju pred nakupom.