GENS ACE 800MAH 3S1P 45C 11.1V G
- Cena:
16,90 €
- Šifra artikla:
G-GEA8003S45JGT
- Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:
JST rdeči
- Balanserski priključek:
G-tech JST XH 3S
- IR (notranja upornost) tipično / člen:
12 / 8 mOhm
- Dolžina kablov:
120 mm
- Masa akumulatorja:
75 g
- Nazivna kapaciteta:
800 mAh
- Stopnja praznenja:
45 C
- Maksimalen tok praznenja:
12 A (zaradi priključka!), sicer do 24 A (30C)
- Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:
<1 s do 50 A (realno)
- Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:
3S1P
- Dolžina / širina / višina:
58 x 30 x 22 mm
Zaloga: na zalogi
Opis izdelka
Avgust 2023:
Novo v Gens Ace prodajnem programu je prenovljen paket 800mAh 45C 3S z G-tech servisnim priključkom. ki je namenjen vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje.
Osnovni podatki:
Masa 75g, JST rdeči priključek, trajni praznilni tok do 12A (JST rdeči priključek je tu omejilni faktor; sicer do 24A npr. z XT30), mere 58 x 30 x 22 mm.
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 3S LiPo akumulator mase okoli 70g. To so manjša motorna letala s krili razpetine do ca 1000 mm ali jadralna letala s krili razpetine ca 1500 mm. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C.
Polnjenje
45C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorje. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Življenska doba
Glede na serijo 40C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o ~300-400ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete enako ciklov.
Povzetek:
Izbira priključkov
JST rdeči priključek je tu standard zaradi kompatibilnosti. Vseno za najboljše zmogljvosti priporočamo menjavo za XT30 priključek. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe.
Prve meritve IR (januar 2023)
Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 12 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 8 mOhm/člen. Več o meritvah notranje upornosti.
To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 20A, kratkotrajno <1s do 40A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 24A trajno ali <1s ca 50A.
*do 80% izpraznjenosti.
Glede na tokovno sposobnost akumulatorja je najšibkejši člen JST rdeči priključek - do ~12 A!!
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!
Novo v Gens Ace prodajnem programu je prenovljen paket 800mAh 45C 3S z G-tech servisnim priključkom. ki je namenjen vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje.
Osnovni podatki:
Masa 75g, JST rdeči priključek, trajni praznilni tok do 12A (JST rdeči priključek je tu omejilni faktor; sicer do 24A npr. z XT30), mere 58 x 30 x 22 mm.
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 3S LiPo akumulator mase okoli 70g. To so manjša motorna letala s krili razpetine do ca 1000 mm ali jadralna letala s krili razpetine ca 1500 mm. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C.
Polnjenje
45C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorje. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Življenska doba
Glede na serijo 40C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o ~300-400ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete enako ciklov.
Povzetek:
- Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
- Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
- Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V
Izbira priključkov
JST rdeči priključek je tu standard zaradi kompatibilnosti. Vseno za najboljše zmogljvosti priporočamo menjavo za XT30 priključek. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe.
Prve meritve IR (januar 2023)
Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 12 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 8 mOhm/člen. Več o meritvah notranje upornosti.
To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 20A, kratkotrajno <1s do 40A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 24A trajno ali <1s ca 50A.
*do 80% izpraznjenosti.
Glede na tokovno sposobnost akumulatorja je najšibkejši člen JST rdeči priključek - do ~12 A!!
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!