Prejmite obvestilo, ko bo izdelek ponovno na zalogi

Vnesite elektronski naslov in obvestili vas bomo, ko bo izdelek ponovno na zalogi.

    Zapri

    GENS ACE 800MAH 3S1P 45C 11.1V G

    • Cena:

      16,90 €

    • Šifra artikla:

      G-GEA8003S45JGT

    • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

      JST rdeči

    • Balanserski priključek:

      G-tech JST XH 3S

    • IR (notranja upornost) tipično / člen:

      12 / 8 mOhm

    • Dolžina kablov:

      120 mm

    • Masa akumulatorja:

      75 g

    • Nazivna kapaciteta:

      800 mAh

    • Stopnja praznenja:

      45 C

    • Maksimalen tok praznenja:

      12 A (zaradi priključka!), sicer do 24 A (30C)

    • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

      <1 s do 50 A (realno)

    • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

      3S1P

    • Dolžina / širina / višina:

      58 x 30 x 22 mm

    Zaloga: na zalogi

    Dodaj v košarico

    Opis izdelka

    Avgust 2023:
    Novo v Gens Ace prodajnem programu je prenovljen paket 800mAh 45C 3S z G-tech servisnim priključkom. ki je namenjen vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje. 

    Osnovni podatki:
    Masa 75g, JST rdeči priključek, trajni praznilni tok do 12A (JST rdeči priključek je tu omejilni faktor; sicer do 24A npr. z XT30), mere 58 x 30 x 22 mm. 



    Uporaba
    Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 3S LiPo akumulator mase okoli 70g. To so manjša motorna letala s krili razpetine do ca 1000 mm ali jadralna letala s krili razpetine ca 1500 mm. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov. 

    Prva polnjenja:
    Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C. 

    Polnjenje
    45C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorje. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
    Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 
    Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
    Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]

    Konec praznjenja
    Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Shranjevanje
    3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Življenska doba
    Glede na serijo 40C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o ~300-400ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov  lahko pričakujete enako ciklov.  


    Povzetek:
    • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
    • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
    • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 

        Izbira priključkov
        JST rdeči priključek je tu standard zaradi kompatibilnosti. Vseno za najboljše zmogljvosti priporočamo menjavo za XT30 priključek. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe. 

        Prve meritve IR (januar 2023)
        Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 12 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 8 mOhm/člen.  Več o meritvah notranje upornosti
        To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 20A, kratkotrajno <1s do 40A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 24A trajno ali <1s ca 50A. 
        *do 80% izpraznjenosti. 
        Glede na tokovno sposobnost akumulatorja je najšibkejši člen JST rdeči priključek - do ~12 A!!


        Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .

        Začetniki pozor!
        Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!