Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

BRAINERGY 4S1P 14.8V 8200MAH 100C TRX

BRAINERGY 4S1P 14.8V 8200MAH 100C TRX
Akumulator 4S1P kapacitete 8200mAh 100C z TRX priključkom.
  • Cena:

    108,99 €

  • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

    TRX

  • Balanserski priključek:

    JST XH 4S

  • IR (notranja upornost) tipično / člen:

    2.5 / 1.1 mOhm

  • Masa akumulatorja:

    819 g

  • Nazivna kapaciteta:

    8200mAh

  • Stopnja praznenja:

    100C

  • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

    4S1P

  • Dolžina / širina / višina:

    190 x 50 x 42 mm

Brezplačna dostava

Zaloga: na zalogi

Dodaj v košarico

Opis izdelka

December 201*:
V prodajni program dajemo tokovno izredno zmogljiv akumulator kapacitete 8200mAh 4S1P mase 819g. 

Letalski modeli & modeli čolnov:
Vsi modeli, ki potrebujejo tokovno zmogljiv 4S (8S) akumulator mase 820g (1640g).

Modeli avtomobilov:
Veliki 1/5 do 1/8 modeli, ki lahko uporabljajo tako velike (190 x 50 x 42 mm) in težke akumulatorje. 

Stopnja praznjenja 100C:
Dandanes je s stopnjami praznjenja že vse pretirano napihnjeno. 100C pomeni, da lahko akumulatorje izpraznite v 36 sekundah! No, tale 8200mAh akumulator bo ob hlajenju še nekako prenašal tokove do 200A - prazen bo tako v dveh minutah in pol. Tokovno je tako dovolj zmogljiv za praktično vse komercialne modele s krmilniki do 300A :-). Nesegret bo lahko še vedno lahko prenašal trajne tokove okoli 140A, kar bo zadosti za praktično vse velike RTR modele :-) 

Meritve notranje upornosti:
Segret na 40°C ima ca 1.1 mOhm/člen, pri sobni temparaturi še vedno relativno nizkih 2.5 mOhm/člen. 

Priključek:
TRX priključek je tu res zgolj za "standard", glede na zmogljivost akumulatorja, je definitivno najšibkejši člen. Priporočamo in opravimo menjavo na vaš željen priključek oziroma za maksimalne zmogljivosti kar 8mm priključek. 

LiHV - večja moč na začetku
Seveda je tudi te akumulatorje možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Hota/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C oz 20A. 
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen in uporabite segrete na vsaj 35°C! 

Komentar LiPo.si:
Meritve IR z Wayne ESR metrom - 23°C - 2.5 mOhm/člen, 40°C - ca 1.1 mOhm/člen.
Glede na te vrednosti so naša priporočila o praznilnih tokovih pri ogretih akumulatorjih (vsaj telesna temperatura) do 200A konstantno (hlajenje!!!) / do 300A v nekaj sekundnih sunkih. Nesegret bo lahko še vedno lahko prenašal trajne tokove okoli 140A, kar bo zadosti za praktično vse velike RTR modele :-) 

Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh! 
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na info@lipo.si

Popusti za tekmovalce

Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev.  Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.