GENS ACE SOARING 1300MAH 2S1P 30C 7.4V
2S LiPo akumulator kapacitete 1300mAh z univerzalnim priključkom je namenjen vsem navdušenim modelarjem.
- Cena:
14,51 €
- Šifra artikla:
GEA13002S30T3
- Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:
Univerzalni z adapterji
- Balanserski priključek:
JST XH 2S
- IR (notranja upornost) tipično / člen:
13 / 7 mOhm
- Dolžina kablov:
120mm
- Masa akumulatorja:
79g
- Nazivna kapaciteta:
1300mAh
- Stopnja praznenja:
30C
- Kratkotrajna stopnja praznjenja:
60C
- Maksimalen tok praznenja:
realno do 33A
- Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:
realno do 66A
- Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:
2S1P
- Dolžina / širina / višina:
69.5*34*14.5mm
Zaloga: kontaktirajte nas
Obvestite me, ko bo izdelek ponovno na zalogi
Opis izdelka
November 2022:
Vedno več se pojavlja modelov "Proboat Jet Jam" in podobnih izvedenk.
S preprosto zmenjavo originalnih 18650 členov z 2S 1300mAh paketi in menjavo pozicije, model pospešuje bolje in je bolj okreten tudi v valovitih pogojih.
Seveda se zamenja priključke za XT30.

November 2021:
Različica z univerzalnim priključkom "Gens Ace" s priloženimi tremi vmesniki na XT60 / EC3 / Deans-T priključek.
Aleš nam pošilja slike uporabe paketov v njegovem F100 v merilu 1:4.8


Serija "SOARING" je namenjena vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje za sprejemljivo ceno.
Osnovni podatki:
Masa 79g, univerzalni priključek, trajni praznilni tok do 33A, mere 69.5*34*14.5mmmm.
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 80g. To so manjša motorna letala s krili razpetine ca 800-900 mm 1200mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 1.5m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C.
Polnjenje
Soaring linija 30C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorje. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Življenska doba
Glede na serijo 25C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o 1000 ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete do 500 ciklov.
Povzetek:
Izbira priključkov
Univerzalni z adapterji XT60 / EC3 / Deans-T priključek.
Prve meritve IR (marec 2020 - 3S različica)
Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 13 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 7 mOhm/člen. Več o meritvah notranje upornosti.
To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 24A, kratkotrajno <1s do 48A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 33A trajno ali <1s ca 66A.
*do 80% izpraznjenosti.
Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
Pozabite velike in nerodne polnilnike, težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni! S 100g polnilnikom (Q6 Mini) in 490g terenskim akumulatorjem (MyLipo 4000mAh 6S) boste imeli "pokrit" vaš celoten uživaško-modelarski dan. Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik.
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!
Vedno več se pojavlja modelov "Proboat Jet Jam" in podobnih izvedenk.
S preprosto zmenjavo originalnih 18650 členov z 2S 1300mAh paketi in menjavo pozicije, model pospešuje bolje in je bolj okreten tudi v valovitih pogojih.
Seveda se zamenja priključke za XT30.

November 2021:
Različica z univerzalnim priključkom "Gens Ace" s priloženimi tremi vmesniki na XT60 / EC3 / Deans-T priključek.
Aleš nam pošilja slike uporabe paketov v njegovem F100 v merilu 1:4.8


Serija "SOARING" je namenjena vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje za sprejemljivo ceno.
Osnovni podatki:
Masa 79g, univerzalni priključek, trajni praznilni tok do 33A, mere 69.5*34*14.5mmmm.
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 80g. To so manjša motorna letala s krili razpetine ca 800-900 mm 1200mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 1.5m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C.
Polnjenje
Soaring linija 30C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorje. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR).
Življenska doba
Glede na serijo 25C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o 1000 ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete do 500 ciklov.
Povzetek:
- Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
- Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
- Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V
Izbira priključkov
Univerzalni z adapterji XT60 / EC3 / Deans-T priključek.
Prve meritve IR (marec 2020 - 3S različica)
Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 13 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 7 mOhm/člen. Več o meritvah notranje upornosti.
To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 24A, kratkotrajno <1s do 48A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 33A trajno ali <1s ca 66A.
*do 80% izpraznjenosti.
Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
Pozabite velike in nerodne polnilnike, težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni! S 100g polnilnikom (Q6 Mini) in 490g terenskim akumulatorjem (MyLipo 4000mAh 6S) boste imeli "pokrit" vaš celoten uživaško-modelarski dan. Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik.
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!