Zapri

    GENS ACE 2200MAH 7.4V 60C 2S1P XT60

    GENS ACE 2200MAH 7.4V 60C 2S1P XT60
    • GENS ACE 2200MAH 7.4V 60C 2S1P XT60
    Tokovno zmogljiv 2200mAh 2S LiPo paket primeren za Traxxas 1:16 VXL modele avtomobilov.
    • Cena:

      29,00 €

    • Priključek na akumulatorju / polnilnem kablu:

      XT60 ali po želji

    • Balanserski priključek:

      JST XH 2S

    • IR (notranja upornost) tipično / člen:

      6 / 3 mOhm

    • Dolžina kablov:

      120mm

    • Masa akumulatorja:

      116g

    • Nazivna kapaciteta:

      2200mAh

    • Stopnja praznenja:

      60C

    • Kratkotrajna stopnja praznjenja:

      120C

    • Maksimalen tok praznenja:

      realno do 70A

    • Maksimalen kratkotrajni tok praznjenja:

      realno do 140 (<1s)

    • Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava:

      2S1P

    • Dolžina / širina / višina:

      89*35*19mm

    • Presek kablov (AWG / mm2):

      12 / 4

    Zaloga: na zalogi

    Dodaj v košarico

    Opis izdelka

    November 2021

    Paket primeren za modele Traxxas merila 1:16 VXL Models, npr. Revo, Fiesta in Boss 302 Mustang, TRX-4 in Latrax serijo. 
    Seveda je paket primeren tudi za ostale modele (visokozmogljivih) čolnov/letal/avtomobilov.

    Osnovni podatki
    Masa 116g, XT60 priključek (ga zamenjano po potrebi), trajni praznilni tok do 70A, mere 89*35*19mm. 

    Uporaba
    Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 120g kompaktnih mer.

    Prva polnjenja:
    Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa "gasa" - v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C. 

    Polnjenje
    60C je občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, podobno kot ostali >75C akumulatorji. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
    Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija "zaživi" pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV - 4.35 - 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 
    Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
    Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev - [email protected]

    Konec praznjenja
    Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Shranjevanje
    3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti - IR). 

    Življenska doba
    Glede na serijo 50C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali nekaj 100 ciklih, smo prepričani, da z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete podobno.  


    Povzetek:

    • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja - pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
    • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta - členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
    • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba - členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 


        Izbira priključkov
        XT60 priključek je tu standard. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe. 
        V kompletu je še dodan M XT60 priključek:


        Prve meritve IR

        Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 6 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 3 mOhm/člen.

        Več o meritvah notranje upornosti

        To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 50A, kratkotrajno <1s do ca 100A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 70A trajno ali <1s ca 140A. Glede na nizke IR vrednosti, priporočamo optimizacijo dolžine kablov pri uporabi pri visokih tokovih.


        *do 80% izpraznjenosti. 


        Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
        Pozabite velike in nerodne polnilnike,  težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni na terenu z našimi rešitvami.

        Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik. 


        Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na [email protected] .

        Začetniki pozor!
        Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!