Junij 2021:
Naš prispevek – primerjava paketov dolgega dosega.
Gens Ace Bashing serija je namenjena vsem navdušencem modelov s 4 ali več kolesi. Izjemno razmerje cena/kvaliteta z Gens Ace kakovostjo in dolgo življensko dobo sta poglavitna aduta.
Januar 2019:
V prodajni program dajemo zmogljiv akumulator Gens Ace serije “Bashing” kapacitete 6500mAh 3S1P mase 418g z XT90 priključkom.
Letalski modeli:
Vsi modeli, ki potrebujejo tokovno zmogljiv 3S1P akumulator mase ca 400 – 420g. To so večinoma večji penasti modeli in motorni modeli do razpetine ca 1,5-1,6m ter jadralni modeli razpetin 2.8m in več.
Modeli čolnov:
Večinoma RTR modeli do dolžine 70-90 cm, ki v paru uporabljajo dva paketa 3S v 6S konfiguraciji skupne mase ca 800g.
Modeli avtomobilov:
Večinoma zmoglljivi modeli meril 1/7 in 1/6, ki uporabljajo LiPo paket v paru kot 3S+3S za 6S.
Ostali modeli in naprave
3S mase 418g za tokove do 150A.
Stopnja praznjenja 60C:
Dandanes je s stopnjami praznjenja že vse pretirano napihnjeno. 50C pomeni, da lahko akumulatorje izpraznite v eni minuti! No, tale 6500mAh akumulator bo ob zmernem hlajenju še nekako prenašal tokove do 100 do 120A. Tokovno je tako dovolj zmogljiv za praktično vse komercialne modele s krmilniki do 200A. 🙂
Meritve notranje upornosti:
Segret na 40°C ima ca 1.8 mOhm/člen, pri sobni temparaturi pa ca 3.7 mOhm/člen (merjeno z Wayne ESR metrom). Ob bok ga lahko postavimo zmogljivim akumulatorjem na tržišču, ki jih konkurenca lahko označuje tudi do “200C” 🙂
Priključek:
XT90 priključek je tu “standard”, glede na zmogljivost akumulatorja, je definitivno najbolj primerna izbira.
LiHV – večja moč na začetku
Seveda je tudi te akumulatorje možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet- preverite naše polnilnike ISDT/Hota/Junsi!). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
3S akumulator se bo tako zelo približal slabšim 4S akumulatorjem, seveda ob nizki masi ca 420g.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C oz ca 30A.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen in uporabite segrete na vsaj 35°C!
Priključki:
XT90 priključki so nameščeni samo zaradi kompatibilnosti pri modelih avtomobilov. Za najboljšo tokovno “propustnost” svetujemo uporabo 6.5 ali celo 8mm priključkov.
Komentar LiPo.si:
Meritve IR z Wayne ESR metrom – 23°C – 3.7 mOhm/člen, 40°C – ca 1.8 mOhm/člen.
Glede na te vrednosti so naša priporočila o praznilnih tokovih pri ogretih akumulatorjih (vsaj telesna temperatura) do 100-200A konstantno (hlajenje!!!) / do 200-250A v sunkih.
Pri podpori nimamo konkurence
Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na info@lipo.si
Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev. Z vsake udeležene tekme želimo reportažo in slikovni material.
Video iz YT:
https://www.youtube.com/watch?v=3NA2BgvU_0g