Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

Gens Ace Redline shorty 6000mAh 2S2P 130C 7.6V, 5.0mm

Vrhunski tekmovalni akumulator Gens Ace RED LINE “shorty” kapacitete 6000mAh.

Šifra artikla

SKU

Zaloga

Na zalogi

75,01 

2 na zalogi

Povpraševanje

Nejc nam zaupa tudi v tekmovalni sezoni 2023!

V 2023 je na voljo “prenovljeni” paket, ki se loči po zaobljenih robovih. Uporabna kapaciteta je višja, potrebno bo narediti nove teste. 🙂

Zgoraj 2022, spodaj 2023:

 

Junij 2022:

Opravili smo primerjave paketov 2S v trdem ohišju. Pripravite se na dolgo branje. Klik na sliko:

Oktober 2021:

Andraž je skupni zmagovalec prvenstva, čestitke!

 

Junij 2021:

Zmagovalec prve piknik tekme v 2021 Andraž Š. je navdušen nad paketi:

 

April 2021:

Andraž Štefe poroča iz terena – tekmovalna kategorija 1/8 elektro offroad, vir: FB skupina Blatni Dol  

“Konstanta padajoča napetost čez 10 minut, nima nekih “lukenj”, moči čez glavo (kar me je presenetilo, glede na to, da so lahke in majhne.”

 

Gens Ace za sezono 2019/2020 predstavlja prenovljeno tekmovano linijo akumulatorjev v trdem ohišju (hardcase) RED LINE.
Primarno so akumulatorji namenjeni tekmovalcem z najvišjimi ambicijami.
Priporočamo jih tudi ambicioznim hobi voznikom, ki želijo vdahniti “novo” življenje v svoje modele in še bolj uživati v svojem prostem času.

RED LINE – nadgradnja tehnologije RS – “Racing Series”
Grepow je prav za tekmovanja razvil posebno kemijsko sestavo v posameznih členih akumulatorja. Tako imajo Gens Ace RED LINE akumulatorji najvišjo možno napetost med celotnim praznenjem.
Voznik ima na voljo od začetka do konca zelo konstatno napetost in vedno občutek nad popolno kontrolo nad plina.
Tekmovalcem to predstavlja precejšnje olajšanje, saj se res lahko 100% skoncentrirajo na vožnjo.
Hobi voznikom pa vožnja z Gens Ace RED LINE predstavlja še večji užitek, polna moč od začetka do konca!
Seveda je pri tem potrebno upoštevati na pravilno obremenitev in hlajenje motorja in pravočasen izklop (pravilo 80% praznenja!).

LiHV
Akumulatorje je možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet-  preverite naše polnilnike ISDT/HOTA/JUNSI). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen.

Povzetek:

  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja – pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)

 

  • Maksimalna zmogljivost na začetku – členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.4V/člen

 

  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba – členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V

V vsakem primeru poskrbite, da bodo časi med koncem polnjenja in začetkom praznjenja čim krajši (velja tako za podaljševanje življenske in hkrati maksimalne zmogljivosti – minimalni padci napetosti med visokimi tokovnimi obremenitvami).

Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si!

Konec praznjenja

Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe jih shranjujte med 3.75 – 3.85V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).

Shranjevanje

3.85V/člen, za krajše shranjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.70-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).

Standardna oblika z možnostjo priklopa z obeh strani. 
Standardna oblika omogoča uporabo v vseh modelih, možnost priklopa 5 mm priključkov z obeh strani – pozor na polariteto.

Primerni priključki
5mm priključki za najmanjše izgube pri močnih pospeševanjih. Možnost priklopa z obeh strani.
Za ohranjanje zmogljivosti svetujemo redno čiščenje z izopropanolom in po potrebi menjavo M delov priključkov na krmilniku.

Vedno pred konkurenco  – vrhunska podpora vsem uporabnikom naših akumulatorjev
Pri podpori nimamo konkurence. Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na info@lipo.si

Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev.  Z vsake udeležene tekme želimo kratko poročilo in sliko/slike/videoposnetke.
Pišite nam na email info@lipo.si

Popusti za hobi voznike:
Hobi voznikom nudimo 5% popust ob hkratnem nakupu vsaj dveh paketov akumulatorjev.
Pišite nam na email info@lipo.si

Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!

Nazivna kapaciteta

6000mAh

Stopnja praznjenja

130C (realno 27.5C)

C (<30s)

realno do ca 50C (<1s)

Trajni tok

realno do 165A

Kratkotrajni tok (10s)

realno do 300A <1s

Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava

2S2P

Notranja upornost (IR)

3 / ogrete dol do ~1.2mOhm

Priključek

5.0mm

Balanserski priključek

2mm (ni priloženih polnilnih kablov)

Masa

216g

Dimenzije

96mm x 46mm x 25mm

Serija

NMC, Redline 130C

Namen

Avtomobili, Čolni

Povezani izdelki