Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

GENS ACE SOARING 2200MAH 2S1P 20C 7.4V D DEANS

Kompaktni 2200mAh 2S LiPo akumulator z Deans-T priključkom.

Šifra artikla

SKU

Zaloga

Na zalogi

12,00 

Ni na zalogi

Povpraševanje

Februar 2023:

Zaradi vedno večjega povpraševanja po paketih z Deans-T priključki (namesto standardnih XT60), imamo na zalogi manjšo količino takih paketov. Seveda lahko po dogovoru menjamo standardno nameščene XT60 priključke za poljubne druge priključke. 

November 2021
Gens Ace predstavlja nove kompaktne oz. mini izvedenke Soaring 2200mAh LiPo paketov v 2S, 3S in 4S različicah. V dolžino merijo paketi ca 30mm manj kot običajne Soaring 2200mAh različice. So pa členi približno enako široki (33mm namesto 34mm), ampak malenkost debelejši (ca 9 mm namesto 7.5 mm). Stopnja praznjenja je zaradi manjših mer in mase zmanjšana iz 30C na 20C. Posebno privlačna je cena. 


Gens Ace “SOARING” serija je namenjena vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje za sprejemljivo ceno.

Osnovni podatki:
Deans-T
 priključek, trajni praznilni tok do 30-40A, mere 73*33*18mm. 

Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 2S LiPo akumulator mase okoli 100g. To so manjša motorna letala s krili razpetine ca 1000-1200mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 2m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov.
Paket se tudi kar nekako ponuja za sprejemniški paket v srednje velikih modelih do 8 servomehanizmov. 

Alternative približno enake velikosti
za višje tokove si poglejte
GENS ACE 2200MAH 7.4V 2S1P TRX
za nižje tokove si poglejte
GENS ACE 2700 MAH 7.4V 2S1P RX TX

Prva polnjenja
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 5-10A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa “gasa” – v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 3C. 

Polnjenje
Soaring linija 20C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorji. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija “zaživi” pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri do 3C. Pri polnjenju LiHV – 4.35 – 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR). 
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si! 

Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR). 

Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR). 

Življenska doba
Glede na serijo 30C, kjer so nam nekateri uporabniki poročajo o nekaj 100 ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov  lahko pričakujete podobno.  

Povzetek:

  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja – pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
  • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta – členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba – členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V 

      Izbira priključkov
      Deans-T priključek, pretirano debeli 4mm2 in kar 150mm dolgi kabli prispevajo več kot 10% pri skupni masi. Kdor potrebuje lahke pakete si naj skrajša kable in namesti po potrebi XT30U priključke. 

      Prve meritve IR (november 2021)
      Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 15 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 7  mOhm/člen.    Več o meritvah notranje upornosti

      To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 27A, kratkotrajno <1s do 50A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 40 A trajno ali <1s ca 80A. 

      *do 80% izpraznjenosti. 

      Celovita ultralahka in cenovno sprejemljiva rešitev polnjenja na terenu in doma
      Pozabite velike in nerodne polnilnike,  težke (drage) usmernike, iskanja omrežnih vtičnic, itd. Bodite neodvisni! S 100g polnilnikom (Q6 Nano) in terenskim paketom boste imeli “pokrit” vaš celoten uživaško-modelarski dan. Preverite na povezavah oz. nas povprašajte. Za najboljšo izkušnjo seveda svetujemo Junsi X6 ali X8 polnilnik. 

      Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

      Začetniki pozor!
      Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!

      Nazivna kapaciteta

      Stopnja praznjenja

      C (<30s)

      Trajni tok

      Kratkotrajni tok (10s)

      Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava

      Notranja upornost (IR)

      Presek kabla

      Priključek

      Balanserski priključek

      Dolžina kablov

      Masa

      Dimenzije