Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

TATTU FUNFLY 1550MAH 4S1P 100C 14.8V XT60

Tattu Fun Fly 100C serija za FPV 1550mAh 4S1P freestyle letenje.

Šifra artikla

SKU

Zaloga

Na zalogi

29,00 

Ni na zalogi

Povpraševanje

December 2020:

Zanimiva izbira za iFlight RC Protek35:

https://youtu.be/24CwjeIk8Ac

Jesen 2018
V ponudbi so novi Tattu Fun Fly paketi za freestyle FPV letenje. Za dirkanje še vedno priporočamo serijo R-Line. 

Uporaba
Primerni so za vse visokozmogljive modele, ki potrebujejo 4S LiPo akumulator mase okoli 180g. Prvotno mišljen za najbolj freestyle FPV letalnike s propelerji premera 5 col, motorji do 2207 / 2306.

FPV dirkanje

Priporočamo R-Line, vendar za vse lažje letalnike, bo tudi ta paket primerno ogret (>35°C) več kot dovolj zmogljiv. Primeren za daljše proge. Opcijsko lahko polnite tudi do 4.35-4.4V/člen na terenu (takojšnja uporaba po koncu polnjenja), sicer raje na 4.2-4.25V/člen. Pogreti bodo seveda še bolj zmogljivi (telesna temp. pa do max 45°C). Seveda morajo pravila dovoljevati uporabo LiHV 4S akumulatorjev ;-). 

Polnjenje

Fun Fly linija 100C je občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja (>ura). Če jih polnite doma  svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Sicer pa  res “zaživijo” pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu z do 5C (7.5A) ali tudi do 10A, če se bo akumulator uporabil takoj po polnjenju in če je ogret na vsaj 30°C. Pri polnjenju LiHV – 4.35 – 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT/Hota/Junsi polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR). 
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si! 

Konec praznjenja

Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju po praznjenju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR). 

Shranjevanje

3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR). 

Življenska doba

Večina uporabnikov R-Line serije nam poroča o nekje 50-100 ciklih pred povečanjem IR. Funfly serija je po naših testih zelo podobna Tattu 75C seriji, zato smo prepričani pa smo, da se da z natančnim upoštevanjem naših nasvetov podaljšati življensko dobo do vsaj 200 ciklov. 
Če potrebujete akumulatorje z daljšo življensko dobo (200-400 ciklov) si oglejte Tattu 45C ali 75C linijo.  

Izbira priključkov

XT60 priključek je tu najbolj smotrna izbira. 

Prve meritve IR (jesen 2018)

IR (Wayne ESR meter) – ca 5 mOhm @ ca 23°C in ca 2.3 mOhm @ 40°C

Prvi testi do 30 ciklov in primerjava s Tattu 75C serijo, november 2018:

Kombinacija polnilnika Junsi X6 in terenskih akumulatorjev je odlična kompaktna kombinacija za teste. X6 polnilnik namreč omogoča regenerativno praznjenje, kar pomeni, da ne samo polni v velikim tokom, ampak zna tudi prazniti z velikim tokom. 
Prvih 6 ciklov vedno namenimo uvajanju (“break-in”), nastavitev do 4.1V/člen in 2A za polnjenje in 3.7V/člen 7A praznjenje. V teh šestih ciklih se kapaciteta in IR stabilizirata. 
Za vse nadaljne teste uporabljano dokaj “mučiteljsko metodo” in sicer polnjenje 4.4V/člen (zgornja vrednost za LiHV) in 10A, ter 30A praznjenje do 3.6V/člen. 3 minute pa je vsakič vmes med praznjenjem in polnjenjem. Ponovimo tudi do 17x v enem dnevu (!), večinoma pa 10 ciklov. 
Tattu 75C so pokazale izredno konstantno zmogljivost tudi po 30 ciklih, praznjenje ca 1420mAh  in IR ca 1.8 do 2mOhm/člen. 
Funfly 75C pa ca 1450mAh in IR ca 1.8-1.9mOhm/člen, z rahlo višjo tendenco upadanja kapacitete in rastjo IR. 
Razlike so dejansko minimalne (<5%), za večino uporabnikov bodo letalni testi pravi pokazatelj, vendar po naših predvidevanjih ne bo presenečenj. 🙂 

Nekaj slik najdete v galeriji

Letalni testi, primerjave bodo objavljeni na YT kanalu Janez FPV – december 2018:

https://www.youtube.com/watch?v=YmcEqlErHzI

Super akumulatorja za ceno! *Prinašata malo več moči kot prejšnja 75C linija. 1550mah bo zadovoljiv skoraj vse freestyle stile in nedeljske dirkače. Malo slabše prenaša konstantni “visoki gas”, zato za najboljše zmogljivosti poglejte linijo R-Line. 1300mah je super za lažje kopterje, oz freestyle brez HD kamere. Brez problema prenese težje kopterje, vendar za manj časa kot veliki brat, v tem času pa je izvajanje vragolij za več kot 30g lažje.
* ca 100 ciklov.

Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!


_______________________________________
Primer uporabe
Imaš sliko ali morda celo video posnetek tvojega modela? Lahko ga objavimo in delimo na našem FB profilu. Za to boš seveda nagrajen pri tvojem naslednjem nakupu!

Hvala Tomaž!

_______________________________________

Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!

Radi pomešate polne in prazne pakete, rešitev je poceni in preprosta

Bi radi hitro preverili napolnjenost paketa, mi vam ponujamo res ugodno rešitev. 

Piskač je rešil že marsikateri paket pred prehitrim poslabšanjem zmogljivosti paketa. 

Ne pozabite na pestro ponudbo kvalitetnih polnilnikov in se prepričajte o našem strokovnen svetovanju pred nakupom.

Nazivna kapaciteta

Stopnja praznjenja

Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava

Priključek

Balanserski priključek

Masa

Dimenzije