Julij 2021:
V prodajni program prevzemamo nadgrajeno različico 3600mAh 3S 50C paketa.
Gens Ace ima v ponudbi dokaj specifični paket kompaktnih oblik (89*42*25mm) in nizke mase (218g) primarno namenjeni za modele “crawler” – glej galerijo – Axial Capra. Vsekakor pa znajo biti akumulatorji zanimivi za FPV “long range” letenje na 3S in ostale (visokozmogljive) modele za 3S / 200g LiPo pakete. Opcijsko je zanimiv tudi 6S paket za FPV 6″-7″ letalnike. Zgodbo smo naredili na 4300mAh različici.
LiHV
Akumulatorje z oznako HV je možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča. Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen.
Priključki:
Deans T priključki so nameščeni samo zaradi kompatibilnosti za namenjene “crawler” modele in ostale (ca 40-50A maks!). V kolikor želite maksimalno izkoristiti tokovno sposobnost akumulatorjev (120A v sunkih) uporabite primerne priključke – minimalno XT60, sicer pa raje XT90 / 5 – 6 mm pozlačeni priključki.
Komentar LiPo.si:
Meritve IR z Wayne ESR metrom – 23°C – 10 mOhm/člen, 40°C – ca 6 mOhm/člen.
Glede na te vrednosti so naša priporočila o praznilnih tokovih pri ogretih akumulatorjih (vsaj telesna temperatura) do 50/60A konstantno (hlajenje!!!) / 100/120A v sunkih.
Za skrajno zmogljivost (40A polnjenje) smo pri cikliranju na polnilniku Junsi S6 izmerili upornosti le 1.3 mOhm/člen. To pomeni, da bi lahko paket zagotavljal tok 130A. Zanimivo!