1. Pravno obvestilo

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje MRU d.o.o., Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pri Temeljnem sodišču v Ljubljani pod vložno št. 14476400, matična številka: 2228289, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI66449952.

2. Postopek nakupa

2.1 Registracija uporabnika

Registracija za izvedbo naročila ni nujna. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na gumb “Prijava” desno zgoraj in sledite navodilom. Po elektronski pošti boste prejeli povezavo za nastavitev gesla, ki ga boste uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite). Ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj namesto gumba “Prijava” pokaže gumb “Moj račun”.

Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo “Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta”.

2.2 Nakup

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj v košarico”. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.

Nekateri artikli niso na zalogi. Za te artikle nam lahko pošljete povpraševanje s klikom na gumb “Povpraševanje” in obvestili vas bomo o njihovi dostavljivosti.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter gumbom “Na blagajno”. Spletna trgovina vam bo prikazala povzetek naročila. V tem koraku boste tudi izbrali naslov plačnika, naslov dostave, način dostave in način plačila

Naročilo oddate s pritiskom na gumb “Kupite sedaj”. Po oddanem naročilu se bo na zaslonu prikazala potrditev z morebitnimi dodatnimi napotki. Potrditev naročila boste prejeli tudi po elektronski pošti. Naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb “Kupite sedaj” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Zgodovina nakupov V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na “Moj račun” in izberete “Naročila”.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred potrditvijo nakupa lahko še enkrat pregledate vnesene podatke in jih po potrebi spremenite.

Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Naročilo potrjeno
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).

Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.

3. Dostava

Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 12.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 4 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 4 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne bi ustrezal, lahko izdelek odstranimo iz naročila ali zamenjamo z drugim podobnim.
Za dostavo skrbi Pošta Slovenije ali kurirska služba GLS, večinoma so pošiljke dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, prejmete obvestilo, da smo naročilo odposlali.
Strošek dostave in pakiranja je razviden v košarici ob zaključevanju naročila.

3.1 Časi in načini dostave

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan, vse dni v tednu. Vsa naročila, ki so prejeta in plačana od ponedeljka do petka do 11:00 bodo realizirana še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Naročila prejeta po 11:00 bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije ali naš pogodbeni partner GLS. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije in Hrvaške. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalnici MRU d.o.o., Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana.

4 Cenik dostave

Sodelujemo s kurirsko službo GLS.

  • Za naročila do 90€ z DDV znaša cena dostave 4,88€ z DDV
  • Dostava za vsa naročila nad 90€ z DDV je dostava brezplačna.
  • Za vsa naročila z izbranim plačilom po povzetju pošiljke znaša doplačilo 1€ z DDV.

Od 1. aprila 2019 dalje velja, da se spreminjajo pogoji prevzema GLS paketov na bencinskih servisih Petrol d.d. Od tega datuma dalje bo podjetje Petrol končnim prejemnikom zaračunalo:
– Storitev vročanja paketov – 0,45 EUR
– Obdelava odkupnine – 1,05 EUR
(DDV vključen v ceni)

5. Osebni prevzem

Izdelke lahko ob vnaprejšnjem dogovoru na info@lipo.si ali preko telefona 040 513 482 prevzamete tudi osebno. Ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem, prejmete obvestilo, v katerem bo naveden možen čas prevzema in kontaktna telefonska številka. Plačevanje s plačilnimi karticami na prevzemnem mestu je mogoče.

6. Možnosti plačila

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:

  • Z gotovino ali kartico ob prevzemu pošiljke (odkupnina/po povzetju). Znesek poravnate pri kurirju.
  • Z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo, ko je priliv viden na našem TRR.
  • Plačilo z bačno kartico preko storitve Stripe
  • Osebni prevzem: plačilo z gotovino ali kartico na sedežu podjetja

Ponudnik ob dobavi blaga izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga je zajet v Splošnih pogojih poslovanja.
Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.

7. Cene

Vse cene so izražene v Evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga. Vse cene veljajo v trenutku od oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca kot za ponudnika.

8. Vaše naročilo (sklenjena pogodba)

Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih podjetja MRU d.o.o., Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana.

Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 8:30 in 15:00.
Ponudnik v sodelovanju s poslovnima partnerjema, Pošto Slovenija ali GLS razpošilja naročeno blago zgolj po območju Republike Slovenije in Hrvaške. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.

9. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe (vračila)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči pisno ali preko elektronske pošte, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Vračilo velja za vse izdelke v spletni trgovini lipo.si.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu (Obrazec za vračilo blaga si lahko natisnete tukaj) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: MRU d.o.o., Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na sedež podjetja.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Da je bil artikel vrnjen v skladu s predpisanim rokom, se šteje, če je bil dostavljen na sedež podjetja ali pa odposlan na sedež podjetja pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupcu se vrne kupnina z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo plačilo izvedeno, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

V primeru vračila blaga, prosimo, da si natisnete obrazec za vračilo blaga, ga ustrezno izpolnite, ga podpišete in nam ga pošljete skupaj z blagom in kopijo računa po pošti na naslov MRU d.o.o., Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana. Vračilo blaga s priloženim obrazcem lahko opravite tudi osebno na sedežu podjetja.

Obrazec za vračilo blaga si lahko natisnete tukaj.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na podrobnem pregledu izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Mi vam bomo po dogovoru poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter boste izpolnili reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

10. Vaša zasebnost

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVPot). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Osebni podatki, ki nam jih zaupate, so vaši in to v veliki meri spoštujemo. Vaše podatke uporabljamo izključno za zagotavljanje učinkovite izpolnitve naročila. Zavezujemo se, da podatkov uporabnikov ne bomo delili, prodali ali predali nepooblaščenim osebam – nikoli!

11. Politika uporabe piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

12. Zaščitene blagovne znamke

Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so naša last in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika.

13. Odveza odgovornosti

Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila

14. Pritožbe in spori

Podjetje MRU d.o.o., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podjetjem MRU d.o.o. lahko poveže po elektronski pošti na info@lipo.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lipo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje MRU d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje MRU d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje MRU d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

15. Omejitev odgovornosti

Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca.

16. Stvarna napaka

Stvarna napaka je v primeru, ko:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– prodajalec je izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mora podjetje MRU d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te, obvestiti v zakonsko določenem roku (2 meseca po ugotovitvi) na info@lipo.si in hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se izkažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPOT.

17. KONTAKT

MRU d.o.o.
Zaloška cesta 147
1000 Ljubljana
Tel: 0590 22 472
E-mail: info@lipo.si
D.Š.: SI66449952
M.Š.: 2228289000

Pogoji poslovanja veljajo od 05.06.2023 do preklica.