Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

Gens Ace Redline shorty 5100 2S2P 130C 7.6V, 5.0 mm

Vrhunski tekmovalni akumulator Gens Ace RED LINE “shorty” kapacitete 5100mAh.

Šifra artikla

SKU

Zaloga

Na zalogi

59,85 

Najnižja cena v 30 dneh: 63,00  (-5%)

Ni na zalogi

Povpraševanje

2022/2023 ETS sezona, kategorija FWD

zmagovalec serije je voznik Stefan Schulz, njegov model XRAY X4F, klik na sliko:

Julij 2022:
Nadaljujemo s testiranjem in primerjavo 2S paketov v trdem ohišju. Redline Shorty 130C z nazivno kapaciteto 5100 mAh, ki je v številkah “neprepričljiv” oziroma “nezanimiv” kar naenkrat postane lahko kandidat št. 1 za tekmovanja v kolikor se med tekom ne porabi več kot 4000 mAh oziroma 4 Ah. Pri 40 A praznjenju, ki ga uporabljamo to pomeni ca 6 minut. In tu postane zanimivo. No, nam je bilo pričakovano. Masa 5100 mAh paketa je le 207 g (pri nas tehtano)
Rdeča – Redline 5100 mAh 130C
Roza – Redline 6000 mAh 130C
Rjava – Gens Ace 6000 mAh 120C


Gens Ace za sezono 2019/2020 predstavlja prenovljeno tekmovano linijo akumulatorjev v trdem ohišju (hardcase) RED LINE.
Primarno so akumulatorji namenjeni tekmovalcem z najvišjimi ambicijami.
Priporočamo jih tudi ambicioznim hobi voznikom, ki želijo vdahniti “novo” življenje v svoje modele in še bolj uživati v svojem prostem času.

RED LINE – nadgradnja tehnologije RS – “Racing Series”
Grepow je prav za tekmovanja razvil posebno kemijsko sestavo v posameznih členih akumulatorja. Tako imajo Gens Ace RED LINE akumulatorji najvišjo možno napetost med celotnim praznenjem.
Voznik ima na voljo od začetka do konca zelo konstatno napetost in vedno občutek nad popolno kontrolo nad plina.
Tekmovalcem to predstavlja precejšnje olajšanje, saj se res lahko 100% skoncentrirajo na vožnjo.
Hobi voznikom pa vožnja z Gens Ace RED LINE predstavlja še večji užitek, polna moč od začetka do konca!
Seveda je pri tem potrebno upoštevati na pravilno obremenitev in hlajenje motorja in pravočasen izklop (pravilo 80% praznenja!).

LiHV
Akumulatorje je možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča (nasvet-  preverite naše polnilnike ISDT/HOTA/JUNSI). Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen.

Povzetek:

  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja – pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)

 

  • Maksimalna zmogljivost na začetku – členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.4V/člen

 

  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba – členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V

V vsakem primeru poskrbite, da bodo časi med koncem polnjenja in začetkom praznjenja čim krajši (velja tako za podaljševanje življenske in hkrati maksimalne zmogljivosti – minimalni padci napetosti med visokimi tokovnimi obremenitvami).

Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si!

Konec praznjenja

Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe jih shranjujte med 3.75 – 3.85V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).

Shranjevanje

3.85V/člen, za krajše shranjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.70-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).

Standardna oblika z možnostjo priklopa z obeh strani. 
Standardna oblika omogoča uporabo v vseh modelih, možnost priklopa 5 mm priključkov z obeh strani – pozor na polariteto.

Primerni priključki
5mm priključki za najmanjše izgube pri močnih pospeševanjih. Možnost priklopa z obeh strani.
Za ohranjanje zmogljivosti svetujemo redno čiščenje z izopropanolom in po potrebi menjavo M delov priključkov na krmilniku.

Vedno pred konkurenco  – vrhunska podpora vsem uporabnikom naših akumulatorjev
Pri podpori nimamo konkurence. Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na info@lipo.si

Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev.  Z vsake udeležene tekme želimo kratko poročilo in sliko/slike/videoposnetke.
Pišite nam na email info@lipo.si

Popusti za hobi voznike:
Hobi voznikom nudimo 5% popust ob hkratnem nakupu vsaj dveh paketov akumulatorjev.
Pišite nam na email info@lipo.si

Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .

Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!

Nazivna kapaciteta

5100mAh

Stopnja praznjenja

130C

Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava

2S2P

Priključek

5.0mm

Balanserski priključek

2mm

Masa

207 g (merjeno pri nas)

Dimenzije

96mm x 46mm x 25mm

Serija

Redline 130C, Trdo ohišje

Namen

Avtomobili

Povezani izdelki