Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

TATTU 450MAH 4S1P 75C 14.8V XT30

Šifra artikla

SKU

Zaloga

Na zalogi

19,00 

Ni na zalogi

Povpraševanje

Tattu je za konec leta 2016 poskrbel za navdušence nad vedno bolj popularnimi 3″ dirkalniki (multikopterčki). 

450mAh različica je na voljo v dveh izvedenkah in sicer v kompaktni (recimo okvirji X) in pa podaljšana različica (L) za običajne okvirje tipa H ali podaljšane X. 
Lahka gradnja + 1306 motorčki 3100 do 4000kV ter 3030T/Q ali v skrajni siliu 3040T propeler = enaka ali celo večja zabava kot pri večjih “250” letalnikih! 

XT30 priključek je že postal novi “standard” in popolnoma zadostuje za ta tip akumulatorja.

Nasvet: V hladnih dneh segrejte akumulator pred praznjenjem vsaj na telesno temperaturo!

https://www.youtube.com/watch?v=suazzoTgjxs&t=79s

November 2016

Naš moto je prenesti izkušnje vrhunskih pilotov in lastnimi izkušnje in meritve na pomoč pred nakupom akumulatorjev. FPV je lepa hobi panoga in razvijajoč šport, še lepši pa je, če lahko koga vprašate za dober nasvet. Zato na kratko predstavljamo svetovanje pri izbiri Tattu akumulatorjev za FPV dirke/freestyle letenje po naslednjih kriterijih:

Odločam se med 3S ali 4S, mi lahko pomagate?

V kolikor je vaš je prostor za letenje omejen (recimo letenje med drevesi), imate lahek kopter z večjimi propelerji za daljše čase letenja, je 3S lahko zanimiva izbira. Pri manjših kopterjih (pod 120mm) celo 2S (glej tudi ponudbo Gens Ace). Na trgu so tudi manjši in hitreje vrteči motorji, ki z boljšim izkoristkom delujejo na 3S. Za vse ostale – prej ali slej si boste želeli še več…. zato 4S!  🙂

Kako pravilno izberem „pravo“ kapaciteto svojih bodočih Tattu akumulatorjev?

Načeloma velja, da pri težjih kopterjih, kjer razlika 10/20g ne pomeni veliko, vedno priporočamo akumulator z večjo kapaciteto. Pri lažjih, bolj aerodinamičnih ali akrobatskih LOS* kopterjih je izbira manjšega akumulatorja skorajda vedno pravilna odločitev. Zmotno je prepričanje, da boste z večjim akumulatorjem dosegli proporcionalno daljše čase letenja. Vaš kopter se bo obnašal kot “naložen tovornjak”, poškodbe pri trdih pristankih pa bodo lahko tudi usodne za druge komponente. Manj je več!

  • 850mAh
    Skoraj kot „uliti“ za male (130-150mm / 3“) kopterčke z 1306/1407 razredom motorčkov. Opcijsko tudi za lažje LOS akrobatske kopterje z motorji velikostnega razreda 1806 ali FPV dirkaški šprint! 
  • 1000-1050mAh
    Lahki akumulatorji za manjše (160-180mm) kopterje z motorji razreda 1806.
    Skrit adut: Šprint z lahkim kopterjem opremljenimim z 2204/2205 motorji za hiter kvalifikacijki krog brez napake za izkušene pilote.
  • 1300mAh in 1550mAh
    Najbolj popularna izbira za 195 – 230mm kopterje. Vprašanje je ali malo več ali malo manj? Pri težkem kopterju, kjer 20g razlike ne igra vloge, vedno svetujemo 1550mAh. Za dirke na zaprtih progah in kopterjih z maso 280g ali manj brez akumulatorja pa lahko izkušen pilot občuti razliko v prid 1300mAh akumulatorjev. Za vse motorje velikostnega razreda 2205, 2206 in 2207. 
  • 1800mAh
    Predvsem akumulator za velike in odprte proge ali ljubitelje odprtega freestyle letenja. Brez omejitev velikosti/moči motorjev. 
  • 2300mAh
    Za ljubitelje dolgega dosega ali samo šprintanja brez ostrega „vijuganja“.
    Pozor na uredbo – glej www.dronbonton.si

Več C je res bolje?

Še vedno velja naš nasvet iz leta 2012 -> nasveti za rokovanje z LiPo akumulatorji

  • Tattu 45C serija – priporočamo vsem začetniškim in rekreativnim pilotom, ki potrebujejo veliko letenja in vaje. Akumulator bo preživel definitivno več ciklov kot akumulatorji z višjo tokovno oznako. Dobri piloti bodo s tem akumulatorjev še vedno brez problema konkurenčni na dirkah. 
  • Tattu 75C serija – vaša prva izbira, ko ste že domači in si zaželite bolj stabilne napetosti in malo večje moči v primerjavi z 45C. 
  • Tattu 75C Hardcase serija – prava izbira za pilote, ki potrebujete trpežen akumulator v trdem ohišju!  
  • Tattu 75C Victory Race serija – najboljši akumulator 75C serije z posebno formulo še bolj stabilne in višje napetosti med praznjenjem. Pozor na hiter cut-off (spremljanje kapacitete – OSD/telemetrija ali timer z veliko rezerve!)
  • Tattu R-line 95C serija – izbira vrhunskih tekmovalnih pilotov ali za potrebe neomejenega freestyle letenja. 

Kaj še svetujete?

Za optimalne zmogljvosti zagotovite primerno temperaturo akumulatorja pred praznjenjem (>25°C, za optimalno delovanje med 30-35° oz. do 40° za vrhunske zmogljivosti) in poskrbite za čim krajše čase med koncem polnjenja in začetkom praznjenja. Akumulatorji z višjo tokovno oznako potrebujejo večjo pazljivost. Za maksimalno življensko dobo praznite akumulatorje manj kot 80% nazivne napetosti. Skrajšate kable na minimalno dolžino, uporabljajte čiste priključke!

Uživajte v svojem hobiju!

Za vsa ostala vprašanja in nasvete smo na voljo na info@lipo.si

*LOS – line of sight – letenje v vidnem polju brez FPVja – drugače rečeno, običajno letenje 🙂

Nazivna kapaciteta

Stopnja praznjenja

C (<30s)

Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava

Priključek

Balanserski priključek

Dolžina kablov

Masa

Dimenzije