Tattu 25C 6750mAh 4S paket, je namenjen vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje za sprejemljivo ceno. Primarno je namenjen za letalnike z daljšimi časi letenja (>10 minut)
Osnovni podatki:
Masa 605g, XT90 priključek, trajni praznilni tok do ca 100A, mere 135 x 44 x 42 mm .
Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh letalnikih za 4S, mase okoli 600g. Primeren pa je tudi za vse RTF/RTR komercialne modelih, ki potrebujejo 4S LiPo akumulator mase okoli 600g. To so motorna letala s krili razpetine ca 1800mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 5 m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh modelih čolnov ali avtomobilov.
Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 5-10A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem. V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa “gasa” – v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 3C.
Polnjenje
Tattu 25C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C paketi. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, paket “zaživi” pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 3C (ca 20A). Pri polnjenju LiHV – 4.35 – 4.4V/člen (priporočamo naše polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator pri LiHV napetosti hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Življenska doba
Uporabniki 25C, nam poročajo tudi o doseženih 1000 ciklih. Z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete seveda podobne rezultate.
Povzetek:
- Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja – pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
- Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta – členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/člen
- Uravnotežena zmogljivost/življenska doba – členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V
Izbira priključkov
XT90 priključek je standardno nameščen zaradi kompatibilnosti v RTF modelih, ki potrebujeo akumulator te velikosti (Horizon Hobby, itd). Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe.
Primer uporabe
Luka nam pošilja slike svojega modela Tiger Moth – ogled v galeriji
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .
Začetniki pozor!
Ne pozabite prebrati vse naše informacijske brošure na najboljšem spletnem svetovanju na enem mestu!