Pogosto zastavljena vprašanja in reševanje težav

Včasih se zgodi, da se pojavi določen problem v najbolj neprijetnem trenutku.V izogib in hitro razrešitev smo pripravili spisek nekaj najbolj pogostih vprašanj.Vedno pa upoštevajte tudi nasvete iz naše brošure.

1. Analizator se ne vključi

Akumulator je bil popolnoma izpraznjen. Potrebno je polnjenje. V kolikor to ne zadostuje, nas pokličite.

Priključite analizator na napajalnik in ga po 30 minutah resetirajte s hkratnim pritiskom na tipko ON in ENTER. Analizator se bo nato začel normalno polniti. Prosimo ponastavite datum in čas.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

2. Pojavi se servisno sporočilo

Sporočilo “Potreben je servis” se pojavi vsakih ca. 11 mesecev oziroma po ca. 1000 vključitvah analizatorja – odvisno od tipa analizatorja. Pojavi se tudi potem, ko se je akumulator v analizatorju popolnoma izpraznil. To servisno sporočilo je opomba, ki pa jo velja kmalu upoštevati. Analizator je namreč praviloma še vedno funkcionalen, vendar je zaradi pretečenega časa in uporabe nujen redni servis.

Priključite analizator na napajalnik in ga po 30 minutah resetirajte s hkratnim pritiskom na tipko ON in ENTER. Analizator se bo nato začel normalno polniti. Prosimo ponastavite datum in čas.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.