Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

Gens Ace Soaring 1300mah 3S1P 30C 11.1V XT60, G-tech

Šifra artikla

SKU

Zaloga

Na zalogi

15,99 

11 na zalogi

Povpraševanje

Avgust 2023

Na zalogi so paketi z G-tech servisnim priključkom. 

Oktober 2022:

Čestitka Jan P. za 2. mesto na odprtem DP F5J 2022!

Oktober 2021:

Jan nam pošilja dve fotografiji s pripisom: Hvala za odlicne akumulatorje. So odlicno zbalansirani, z skoraj identicnimi notranjimi upornostmi. Tudi skoraj prazen akumulator ima minimalno razhajanje med členi (manj kot 5mV). Tega pri konkurenci ne najdes niti med 10 paketi!

 

Marec 2020
Novo v Gens Ace prodajnem programu je serija “SOARING”, ki je namenjena vsem modelarskim navdušencem in ostalim uporabnikom, ki zahtevajo kvalitetne akumulatorje za sprejemljivo ceno.

Osnovni podatki:
Masa 107g, XT60 priključek, trajni praznilni tok do 40A, mere 71.5x35x21mm.

Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh RTF/RTR komercialnih modelih, ki potrebujejo 3S LiPo akumulator mase okoli 110g. To so manjša motorna letala s krili razpetine ca 1000-1200mm ali jadralna letala s krili razpetine do ca 2m. Seveda se lahko uporablja akumulator v vseh (manjših) modelih čolnov ali avtomobilov. Seveda je zanimiv tudi za tekmovalce EPA combat.

Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 1-2A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10-15A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem (glej spodaj). V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa “gasa” – v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C.

Polnjenje
Soaring linija 30C ni toliko občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, kot ostali >75C akumulatorje. Za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo čase med koncem do nekaj ur.
Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.15V/člen pri 1-2C. Tako kot naši ostali akumulatorji, SOARING serija “zaživi” pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C. Pri polnjenju LiHV – 4.35 – 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT / HOTA polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si!

Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).

Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).

Življenska doba
Glede na serijo 25C, kjer so nam nekateri uporabniki poročali o 1000 ciklih, smo prepričani, da se z natančnim upoštevanjem naših nasvetov  lahko pričakujete do 500 ciklov.

Povzetek:

  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja – pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
  • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta – členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba – členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V

Izbira priključkov
XT60 priključek je tu standard. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe.

Prve meritve IR (marec 2020)
Po >10 ciklih pri 21°C tipično okoli 13 mOhm/člen, ogrete na ca 40°C minimalno 7 mOhm/člen.    Več o meritvah notranje upornosti.

To pomeni pri 21°C maksimalna trajna obremenitev* 24A, kratkotrajno <1s do 48A. Pri 40°C (celična struktura dopušča take temperature neposredno pred in med praznjenjem brez napihovanja), 33A trajno ali <1s ca 66A.

*do 80% izpraznjenosti.

Prosimo upoštevajte:

Nazivna kapaciteta

Stopnja praznjenja

C (<30s)

Trajni tok

Kratkotrajni tok (10s)

,

Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava

Dimenzije

Priključek

Balanserski priključek

Dolžina kablov

Masa

Serija

,

Namen

,