Uporaba
Primerni so za vse visokozmogljive modele, ki potrebujejo 8S LiPo akumulator mase 260g. Prvotno mišljen za zmogljive 5 – 6″ letalnike. Vabljeni tudi modelarji, da odkrijete, kaj pomeni imeti tako majhen, vendar tokovno zmogljiv paket. Pozor modelarji z visokozmogljivimi modeli (pylon ali hotlinerji) in EDF modeli.
Polnjenje
R-Line linija 130C je občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja (>ura). Vseeno pa za doseganje maksimalne življenske dobe svetujemo enako kot za vse naše akumulatorje. Polnjenje doma na 4.15V/člen pri 1-2C. R-Line res “zaživijo” pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu z 5C – 10C (:-)). Pri polnjenju LiHV – 4.35 – 4.4V/člen (priporočamo naše ISDT polnilnike) lahko pričakujete še boljše zmogljivosti. Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Pred uporabo v najbolj zmogljivih modelih svetujemo pogretje na telesno temperaturo.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si!
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše sharnjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Življenska doba
Večina uporabnikov R-Line V4.0 nam poroča okoli 150-200 ciklih pred povečanjem IR. Mi smo pokazali, da je možno doseči tudi 1000 ciklov in to pri 10C polnjenju in 40-50 cikli na dan. Preverite spodaj v povezavi.
Izbira priključkov
XT60 priključek je standard.
Prosimo upoštevajte: