Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

Domov / Podpora / Poprodajna podpora

Poprodajna podpora

Že od samega začetka pri LiPo.si ponujamo poprodajno podporo. Tudi ko gre kaj narobe, vam stojimo ob strani.

LiPo paketi že sami po sebi niso najbolj hvaležna roba za reklamacije. Ko kupci prinesejo nazaj “balončke” mnogi trgovci zavijajo z očmi. :roll: … rade volje vam prodajo nov paket. 8) Pri spletnih nakupih iz tujine pa vam reklamacije večinoma ne bodo priznali.

Kako je to pri LiPo.si?

Vsak paket, ki ga kupite, je opremljen z unikatno QR kodo in serijsko številko.

 
 

Trudimo se, da pred izdajo paketov opravimo hitro kontrolo napetosti posameznih členov. Marsikdaj pa to ni mogoče. Zgodi pa se, da kakšen paket iz škatle ven ne deluje kot je potrebno. Vzroki so različni, o tem kdaj drugič. Kaj se lahko zgodi z novim paketom:

– ima mrtve člene
– kakšen člen ima veliko višjo notranjo upornost (samo uporabniki s primernimi polnilniki*)

V kolikor ugotovite, da dobite tak paket, nikar paničarit :whistle:

Na info@lipo.si pošljite eno fotografijo, na kateri so dobro razvidne vrednosti napetosti posameznih členov (ali upornosti) iz zaslona pregledovalnika ali polnilnika, QR koda/ser. številka in oznaka paketa:

 
Samo 1 fotografija!
 
Kasneje se dogovorimo kako vam bomo nov paket izročili. Vaš reklamirini paket svetujemo, da ga počasi izpraznete na 0V bodisi preko bremena – upor/žarnica ali polnilika (funkcija “destroy”). Odstranite priključke/kable in balansirne kable/priključek in naj gre v slanico za kakšen dan ali dva. Potem lahko paket zavržete med stare baterije ali pa ga prinesete k nam.
Sicer ne priporočamo, ampak bolj spretni modelarji se lahko poigrajo, ter iz paketa odstranijo nedelujoče člene.V pomoč:

Kako pa ko gre kaj narobe kasneje?

V roku 6 mesecev po nakupu pa ponujamo opcijo 100% menjave paketa. Pred tem se moramo pogovoriti, kako se je paket uporabljal.
Na naši spletni strani je OGROMNO informacij kako pravilno polniti, hraniti, prazniti, itd. Velja si vzeti nekaj ur časa in prebrati ves material.

Glavni vzroki za odpoved kakšnega člena v paketu, za katere ne moremo priznati 100% menjave, se pa lahko dogovorimo:

– slabi “polnilniki” / neskalibrirani polniki ( o tem smo pisali tule.)
Na to temo smo imeli tudi predavanje lansko leto.
– paket je bil večkrat v 100% napolnjenem stanju (4.2V/člen ali več) dlje časa (>nekaj dni)
– paket je bil prepraznjen (<3.2V/člen v miročem stanju) zaradi prenizkega izklopa krmilnika (večino krmilnikov v RTR modelih)
– veliko je tudi fizičnih poškodb
– na veliko presenečenje mnogih, “balončkov” smo sedaj v 11 letih dobili nazaj samo nekaj. :D

Tudi po roku 6. mesecev po nakupu nudimo podporo v obliki popustov pri nakupu novih paketov.

Kontakt naj bo vedno info@lipo.si

Pozor na brisanje napisov na nalepki!

Nekateri uporabniki z modeli avtomobilov hitro zdrgnete napis iz nalepke. S kosom selotejpa poskrbite, da bo napis zaščiten. 

Dodaj odgovor