Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

Gens Ace Bashing 4000mAh 2S2P 60C 7.4V g-tech, Deans-T

Šifra artikla

SKU

Zaloga

Na zalogi

35,90 

2 na zalogi

Povpraševanje

Priključki

Menjava priključka - EC3

3,66 
Do 30A trajnega toka

Menjava priključka - MPX

2,44 

Menjava priključka - TRX

4,88 

Menjava priključka - XT60

3,66 

Oktober 2023

Kot smo že navajeni G-tech različica nadomešča običajno.

Januar 2023

V ponudbi je nov shorty paket s kablom primeren za vse RTR modele v merilu 1:10. Shorty pakete s kablom uporabljajo  npr. modeli RTR serije Element proizvajalca Team Associated.

Axial 1/10 Wraith Rock Racer RTR,
Associated 1/10 SC10 4×4,
Redcat Racing 1/10 SC-10E,
Team Associated Apex2 A550 Rally Sport RTR 1/10 Electric 4WD,
Team Associated 1/10 Enduro Trail Truck Knightrunner 4WD RTR

2S LiPo “shorty” paket  v trdem ohišju – masa 210g, dolžina 96mm z Deans-T priključkom 

Komu je ta paket namanjen?
Paket je primeren za modele (RTR) avtomobilov merila (mini) 1:10 in podobnim. Seveda bo primeren tudi za ostale modele, ki potrebujejo ca ~200g shorty paket 2S.

Prednosti paketa
Kompaktne mere, zelo solidno razmerje cena/zmogljivost&kapaciteta.

Alternativne izbire
Ostali >4000mAh 2S v trdem ohišju.
Vseeno povprašajte na info@lipo.si

LiPo.si interni testi in primerjave, januar 2023

Za vas smo opravili primerjavo s paketom 4000mAh 60C, ki še vedno velja za res odličen 2S paket za svojo ceno in tokovno zmogljivost. Mase paketov sta praktično identični +/- 5 g. Ca 15g mase gre na račun (dolgih 120 mm) kablov na obeh paketih.

Shorty paket (96 mm) bo vedno imel pod obremenitvijo nižjo napetost v primerjavi s paketom “polne” dolžine (138 mm). Za primerjavo smo uporabili enak postopek, ki je opisan v našem velikem testu 2S paketov v trdem ohišju.

Shorty paket ima po LiPo polnjenju uporabno (neto) kapaciteto 3818 mAh, kar je zelo solidno. Po LiHV polnjenju pa 4164 mAh. Presenetila nas je notranja upornost le 1.4 mOhm proti koncu praznjenja.

 

V teoriji to pomeni, da bi tak paket bil sposoben tokovnih obremenitev do 130A, kar pomeni, da je presek in dolžina kablov ter seveda Deans-T priključek popolnoma neprimeren. To pomeni, da je ta shorty paket več kot dovolj zmogljiv za vse predvidene uporabe in še kaj več (ob menjavi Deans T-priključka, ki omejuje stalno tokovno obremenitev do 40A).

Po LiPo polnjenju je razlika na “papirju” očitna, v praksi in sploh predvideni uporabi bo povprečnemu uporabniku komaj vidna.

 

Po LiHv polnjenju so razlike manjše, v praksi verjetno ne bodo nobenemu opazne:

Veliko bolj “pereče” je vedno vprašanje – kaj pa 2S2P pomeni za življensko dobo paketa? Odgovor na to vprašanje imamo po skoraj 11 letih prodaje vedno enak – pri 2P paketih nismo nikoli zaznali povečane odpovedi tovrstnih paketov. Proizvajalec daje v paket člene enakih kapacitet. Še vedno velja pravilo uporabe 80% nazivne kapacitete (pri 4Ah je to 3.2Ah). V kolikor potrebujete večjo kapaciteto v enakih merah posezite po dražjih tekmovalnih 6Ah shorty paketih. Če bo to za hobi uporabo bo dovolj imeti še en paket v žepu in pa bo kapacitete več 😉

Primerjava napetosti obeh 1S2P pri 40A obremenitvi do 3.4 V, razlike so v mV.

Seveda smo za zainteresirane, ki imate dodatna vprašanja vedno na voljo na info@lipo.si

Osnovni podatki:
Masa 215g, Deans-T priključek, mere 96*47*25mm. 

Uporaba
Prvotno je bila zamišljena uporaba v vseh modelih merila 1:10 namenjenih za shorty pakete.

Prva polnjenja:
Za doseganje maksimalnih zmogljivosti in doseganje predpogoja za dolgo življensko dobo priporočamo 5-6 ciklov s polnjenjem 5A do 4.1V/člen in praznjenjem ca 10A do 3.7V/člen. Za tako početje sta odlična polnilnika Junsi X6/X8 v navezavi s terenskim akumulatorjem. V kolikor to ni mogoče, napolnite na svojem polnilniku na nastavitvi LiIon (4.1V/člen) in poskrbite, da boste pri praznjenju porabili nekje 50-60% nazivne kapacitete pri zmanjšani obremenitvi (bodisi manjši propeler ali manj plina). 5 takih letov bo več kot dovolj. Potem pa “gasa” – v kolikor se mudi pri polnite akumulatorje pri telesni temperaturi do 5C (ca 20A).

Polnjenje
Gens Ace 60C serija je že občutljiva na daljše čase med koncem polnjenja in začetkov praznenja, bolj kot ostali >40C paketi. Če ne gre drugače, svetujemo čase med koncem do 2 uri. Za polnjenje doma in uporabo v naslednjem dnevu svetujemo polnjenje na 4.1V/člen pri 1C. Tako kot naši ostali akumulatorji, paket bolj “zaživi” pri polnjenju terenu in takojšnjo uporabo. Za maksimalne zmogljivosti svetujemo polnjenje na terenu pri 5C (ca 35A). Pri polnjenju LiHV – 4.35 – 4.4V/člen (priporočamo naše polnilnike) lahko pričakujete še malenkost višjo uporabno kapaciteto (do 10%). Pri tem pa jih je potrebno izprazniti takoj po koncu polnjenja. Daljši časi pri 100% napolnjenosti akumulator pri LiHV napetosti hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Za maksimalne letalne čase in konstantno napetost pod obremenitvijo, pred uporabo v modelu svetujemo pogretje vsaj na telesno temperaturo, še bolje do 45°C.
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si!

Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe raje več kot 3.7V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.5V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).

Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše shranjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.75-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.85V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).

Življenska doba
Uporabniki 50C serije, nam poročajo tudi o doseženih 300 in več ciklih. Z natančnim upoštevanjem naših nasvetov lahko pričakujete seveda podobne rezultate.

Povzetek:

  • Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja – pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
  • Maksimalna zmogljivost na začetku + malenkost višja kapaciteta – členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.35-4.4V/čle
  • Uravnotežena zmogljivost/življenska doba – členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V

Izbira priključkov
Deans-T
priključek je standardno nameščen zaradi kompatibilnosti. Sam priključek naj ne odloča o nakupu akumulatorja, saj vam ga po dogovoru zamenjano za katerikoli drug priključek iz naše ponudbe. 


_______________________________________
Primer uporabe
Imaš sliko ali morda celo video posnetek tvojega modela? Lahko ga objavimo in delimo na našem FB profilu. Za to boš seveda nagrajen pri tvojem naslednjem nakupu!

_______________________________________

Opomba: V preteklosti so imeli tekmovalci na finih peščenih tleh veliko problemov z vdiranjem drobnih zrnc v samo ohišje pri kablih in servisnem priključku. Posledica so bili predrti členi v ohišju – odpoved paketa. Vsem off-road voznikom zato svetujemo, da poskrbite za zaščito – nanesite tekočo gumo ali brezkislinski silikonski kit pri kablih, servisnem priključku in bužirki servisnega priključka. 

Bashing

Pravi LiPo paketi za vse modelarske uživače!

Prosimo upoštevajte:

Nazivna kapaciteta

4000 mAh

Stopnja praznjenja

60C (realno nekje do 33C)

C (<30s)

<1 s realno nekje do 60C

Trajni tok

Do 40A (Deans prik.!), sicer do 100A

Kratkotrajni tok (10s)

Do 80 A (Deans prik.!), sicer do 200A

Zaporedna (S) vzporedna (P) vezava

2S2P

Dimenzije

96*47*25mm

Presek kabla

2.5 mm2

Priključek

Deans-T (možna menjava)

Balanserski priključek

G-Tech JST XH 2S

Notranja upornost (IR)

2 / 4 mOhm

Dolžina kablov

150 mm

Masa

210 g (tehtano pri nas)

Serija

Bashing, G-tech, Gens Ace 60C, Trdo ohišje

Namen

Avtomobili, Čolni, Crawler

Povezani izdelki