Gens Ace predstavlja tekmovano linijo akumulatorjev v trdem ohišju (hardcase) REDLINE.
Primarno so akumulatorji namenjeni tekmovalcem z najvišjimi ambicijami.
Priporočamo jih tudi ambicioznim hobi voznikom, ki želijo vdahniti “novo” življenje v svoje modele in še bolj uživati v svojem prostem času.
REDLINE – nadgradnja tehnologije RS – “Racing Series”
Grepow je prav za tekmovanja razvil posebno kemijsko sestavo v posameznih členih akumulatorja. Tako imajo Gens Ace RED LINE akumulatorji najvišjo možno napetost med celotnim praznenjem.
Voznik ima na voljo od začetka do konca zelo konstatno napetost in vedno občutek nad popolno kontrolo plina.
Tekmovalcem to predstavlja precejšnje olajšanje, saj se res lahko 100% skoncentrirajo na vožnjo.
Hobi voznikom pa vožnja z Gens Ace RED LINE predstavlja še večji užitek, polna moč od začetka do konca!
Seveda je pri tem potrebno upoštevati na pravilno obremenitev in hlajenje motorja in pravočasen izklop (pravilo 80% praznenja!).
Obseg ponudbe
1S 8000mAh – 1/12 mod/stock in 1/12 GT
Primer zmagovalnega modela Stafana Schulza v kategoriji 1/12 na EFRA EP 2022.
2S shorty + polna velikost od 4000 do 8200mAh (1/10 – 2S in 1/8 – 2S+2S)
Pri 2S je malce več izbire. Zadnja leta so proizvajalci vrhunskih tekmovalnih modelov bolj dovzetni za uporabo različno velikih in težkih paketov. Vsak tekmovalec potem preko testiranj sam ugotovi kakšen paket mu najbolje ustreza za določeno dirkališče in tekmovalne pogoje. Glavno vodilo je vedno konstantnost med začetkom in koncem vožnje. To pomeni, da se ni potrebno “boriti” z viškom energije na začetku in pomanjkanjem na koncu.
Shorty paketi so vedno idealna izbira pri zaprtih dirkališčih z veliko počasnejših ovinkov, saj želimo maksimalno agilen model in sama moč ne pride do izraza.
Med običajni paketi pa se izbira glede na odprtost dirkališča. Večja kot je proga – večja naj bo kapaciteta uporabljenih paketov.
Stock kategorije zahtevajo maksimalno napetost od začetka do konca, zato je izbira načeloma preprosta – vedno največji možen paket. Če je proga bolj zaprta, se lahko poseže po shorty paketih.
Nekaj primerov vrhunskih voznikov kategorij 1/10 (vir FB Gens Ace Racing)
Facebook stran Gens Ace RacingPri 1/8 kategorijah sta standardni izbiri bodisi 6000mAh shorty (2S ali 4S) ali 8200 mAh paket. Za nasvete lahko na tekmah poiščete Nejca Oražma
Tudi v letošnji sezoni (2023)(bom za pogonske akumulatorje uporabljal Gensace Redline serijo. Za kategoriji off road sem izbral pakete GensAce Redline 6000mah, 2S, shorty. Za kategorijo GTe pa GensAce Redline 8200mah, 2S. Hvala za zaupanje Lipo.si.
Taktike polnjenja
Pakete je možno polniti do napetosti 4.35V/člen ali izjemoma tudi do 4.4V/člen v kolikor to polnilnik omogoča . Zaradi višje napetosti, se motor lahko zavrti še hitreje, boljši so seveda tudi pospeški.
Tekmovalci so večinoma omejeni po pravilih maksimalne dovoljene napetosti pred štartom (pravilnik!).
V kolikor ni omejitev in si želite maksimalno zmogljivost na začetku, je naš predlog, da v model vstavite vsaj na telesno ogrete akumulatorje . Poskrbite, da bo čas konca polnjenja in začetka praznenja čim krajši. Lahko seveda polnite tudi do 5C ali celo več. Vendar pozor – nekatera pravila omejujejo tok polnjenja in tudi predgretje. Tu je potem trik cikliranja paketov, da se jim dvigne delovna temperatura in s tem zmanjša notranja upornost. Več o tem v nadaljevanju.
Hobi voznikom, ki si želijo maksimalne zmogljivosti svetujemo enako.
V kolikor želite bolj konstantno moč od začetka do konca (manjše/tehnične proge), polnite na 4.15V ali 4.10V/člen.
Povzetek:
- Čim bolj konstantna zmogljivost od začetka do konca polnjenja – pred začetkom praznjenja ogreti na 40°C, polnjenje na 4.1V/člen (zaradi tega je uporabna kapaciteta nekoliko manjša)
- Maksimalna zmogljivost na začetku – členi ogreti na 40°C, polnjenje na 4.4V/člen
- Uravnotežena zmogljivost/življenska doba – členi ogreti na 30°C, polnjenje 4.2V
V vsakem primeru poskrbite, da bodo časi med koncem polnjenja in začetkom praznjenja čim krajši (velja tako za podaljševanje življenske in hkrati maksimalne zmogljivosti – minimalni padci napetosti med visokimi tokovnimi obremenitvami).
Pustite se svetovati za najboljšo ponudbo polnilnikov in terenskih LiPo akumulatorjev – info@lipo.si!
POZOR!
Paketi nimajo priključkih kablov ampak večinoma 5 mm pozlačene ženske priključke. Prav tako 2S paketi nimajo tipičnih balanserskih priključkov na kablih, ampak uporabljajo 2 mm priključek. Zato je potreben polnilni kabel:
Produkt Gens Ace
- Pri 4S paketih je priložen odstranljiv kabel, ki je na voljo kot rezerva:Še vedno je potreben glavni polnilni kabel:
Deljenje izkušenj tekmovalcev
Tudi 5mm priključkih se lahko pri vožnji v prahu pojavijo problemi s slabim stikom. Svetujemo čiščenje s palčkami za ušesa pomočenim v izpropanol. Važno je redno vzdrževanje čistoče priključkov! Hvala Nejc za fotografiji!
Čiščenje je dokaj preprost postopek in lahko prihrani precej preglavic s topljenjem ohišja ob slabem stiku ter celo kakšen krmilnik.
Za hobi voznike velja še enkrat opozorilo, da paketi nimajo kablov. Zmotno je potem prepričanje, da lahko paketi nudijo boljše zmogljvosti, hkrati pa se uporablja adapterski kabel , npr. iz 5 mm priključka na XT90, potem pa še na EC5 skupaj z nekaj 10 cm nepotrebne dolžine kablov. Ne samo, da s tem nižate uporabno moč pri močnih pospeševanjih, uničujete tudi svoj krmilnik (ESC).
Zakaj uničujem svoj ESC?
Konec praznjenja
Izogibajte se mirovnim napetostim pod 3.6V/člen. Za daljše življenske dobe jih shranjujte med 3.75 – 3.85V/člen v mirovanju. Praznjenje pod 3.6V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Shranjevanje
3.85V/člen, za krajše shranjevanje do 1 tedna lahko tudi 3.70-3.80V/člen, za daljše shranjevanje več kot 1 mesec, pod 20°C in 3.90V/člen. Pri shranjevanju nad 4V ali pod 3.7V/člen akumulator izredno hitro degradirajo (povečanje notranje upornosti – IR).
Standardna oblika z možnostjo priklopa z obeh strani.
Standardna oblika omogoča uporabo v vseh modelih, možnost priklopa 5 mm priključkov z obeh strani – pozor na polariteto.
Primerni priključki
5mm priključki za najmanjše izgube pri močnih pospeševanjih. Možnost priklopa z obeh strani.
Za ohranjanje zmogljivosti svetujemo redno čiščenje z izopropanolom in po potrebi menjavo M delov priključkov na krmilniku.
Vedno pred konkurenco – vrhunska podpora vsem uporabnikom naših akumulatorjev
Pri podpori nimamo konkurence. Brezplačno so vam na voljo vsi dokumenti, nasveti, novice, brošure in video posnetki kako pravilno ravnati z vašimi akumulatorji. Od prvega polnjenja do shranjevanja in še več. Preverite na naših straneh!
V kolikor so še vprašanja, smo vam vedno na voljo na info@lipo.si
Popusti za tekmovalce
Aktivnim tekmovalcem v tekoči sezoni nudimo 10% popust na tekmovalne akumulatorje pri hkratnem nakupu vsaj štirih paketov akumulatorjev. Z vsake udeležene tekme želimo kratko poročilo in sliko/slike/videoposnetke.
Pišite nam na email info@lipo.si
Popusti za hobi voznike:
Hobi voznikom nudimo 5% popust ob hkratnem nakupu vsaj dveh paketov akumulatorjev.
Pišite nam na email info@lipo.si
Za vsa priporočila in tehnično svetovanje smo vam vedno na voljo na info@lipo.si .
Preverite tudi vse naše brošure in najboljše spletno svetovanje na enem mestu!
Prosimo upoštevajte:
Avtor: Miha Holc
Prispevek sem spisal na podlagi lastnih testiranj, izkušenj, izkušenj uporabnikov in relevatnih informacij na spletu. Vaša vprašanja ali komentarje lahko napišete spodaj. Z veseljem jih bom pogledal in odgovoril v doglednem času.