Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska, ki ne hranijo osebnih podatkov.

Več o uporabi piškotkov

Testiranja paketov 4S 1300mAh

Testiranja paketov 4S 1300mAh
Primerjava R-Line V1.0 kvadratna / FunFly 100C / R-Line V3.0 4S 1300mAh
  • Cena:

    1,00 €

Dodaj v košarico

Opis izdelka

Primerjava paketov 4S 1300mAh

*za malo širšo razlago svetujemo tudi branje prispevka o testiranju malih 3S paketov




Testiranje na Junsi iCharger 4010Duo v “sync” načinu

5 ciklov pri 2C polnjenju (do 4.1V/člen) in 7A praznjenju do 3.8V/člen.
2 cikla pri 5C polnjenju in praznjenju 200W konstantno do 3.6V/člen

Napetost členov - v praznilni krivulji je prikazana napetost posameznega člena. Res je, da nisem šel prikazat napetosti najšibkejšega člena, vendar so razlike na koncu praznjenja večinoma okoli 5-10mV.



Konstantnost praznilne krivulje

Pri R-Line V3.0 in Funfly 100C je razvidna začeten del visoke napetosti do ca 70 sekunde, nato pa sledi mali padec do 90s in ponovno konstantno padanje napetosti.
Zanimivo pri LiHV polnjenu ta začetni odsek višje napetosti ni tako značilen. Tekmovalci stremijo k čim bolj konstantni napetosti med obremenitvijo. Je pa pri FPV letalcih vpliv padca napetosti že lahko kompenziran BF V4.2. 

Mase paketov

153 g FunFly
160 g R-Line V1
149 g R-Line V3

Opomba: Nekako je skoraj brezpredmetno primerjati mase, če imamo na modelu (pre)dolge priključne kable. Z optimizacijo dolžine kabla in pa recimo z menjavo priključkov na XT60U se lahko hitro prihrani 10 - 20g. S prihrankom mase bo model “bolj živahen”, seveda tudi napetost pod obremenitvijo manj padala, bolje bo deloval krmilnik, manj bo motenj video signala, itd.

Notranje upornosti

Pri temperaturi 25°C so upornosti okoli 6-8 mOhm/člen. Za primerjevo je v grafu z zeleno barvo praznilna krivulja “mrzlih” členov R-Line V3.0, ki je seveda najnižja izmed vseh. Višje obremenitve paketov pri nižjih temperaturah izredno močno vplivajo na življensko dobo paketov. Temu se izogibajte!
Pri delovni temperatura okoli 40-45°C , so upornosti vseh v rangu okoli 2.5 do 3.5 mOhm/člen. Edino V3 zna iti pod 2 mOhm/člen. To je ekvivalent dobrih 20 cm kabla “no name” 2.08mm2 (14 AWG) ali rabljenemu XT60 priključku (1 pol!).

4.35V LiHV 20A polnjenje in takojšnje 200W praznjenje

Poskusil na FunFly 100C. Ima višjo napetostjo kot ostala dva paketa čez celotno praznjenje, uporabna kapaciteta je do 3.6V/člen je ca 1330 mAh (odlično!). Res je, da nisem delal primerjav na R-Line paketih, saj bi bili jasno še boljši. Skušal sem pokazati, da lahko dobimo boljše zmogljivosti iz cenejšega paketa v kolikor smo malo pogumni in natančno načrtujemo čase polnjenja in praznjenja. Na terenu je to dokaj preprosto. 



Povzetek

Za 95% pilotov, ki jim pri 4S paketih ni pomemben vsak g bo dovolj FunFly serija. Za najboljšo zmogljivost jih pred letenjem pogrejte na 40°C (lahko tudi z 20A polnjenjem v kolikor so bile vsaj na 25°C!). Za res petične iskalce zadnjih atomov moči se poslužujte LiHV polnjenja in seveda takojšnjega (!) praznjenja, saj bo v nasprotnem primeru življenska doba drastično krajša. Končajte pri 3.7V/člen v mirovanju.
Za top pilote pa seveda velja, da ni drugega kot izbira R-Line paketov.

V kolikor vam kakšni nasveti oziroma rezultati testov pridejo prav, nas lahko podprete s tem, da pri svojem spletnem nakupu dodate v košarico še ta “artikel”. Vrednost bomo dodali k naročenemu artiklu. Najlepša hvala za vašo podporo!


Miha Holc, februar 2021