Lokacija: Zaloška cesta 147, 1000 Ljubljana

Delovni čas: Pon-Pet 8:00 - 15:00

Akademija LIPO.si

Varnostna opozorila

O podjetju

Domov / Testi / Testiranja paketov 6S 1300mAh

Testiranja paketov 6S 1300mAh

Primerjava 6S paketov kapacitete 1300mAh

*za malo širšo razlago svetujemo tudi branje prispevka o testiranju malih 3S paketov. 
Podoben test je bil opravljen tudi na 4S paketih.

Mase paketov

225 g FunFly
210 g R-Line V3
200 g R-Line V4

Testiranje na Junsi iCharger 4010Duo v “sync” načinu

5 ciklov pri 2C polnjenju (do 4.1V/člen) in 7A praznjenju do 3.8V/člen.
2 cikla pri 5C polnjenju in praznjenju 200W konstantno do 3.7V/člen

Napetost členov

V praznilni krivulji je prikazana napetost posameznega člena pri drugem praznilnem ciklu pri 200W. Res je, da nisem šel prikazat napetosti najšibkejšega člena, vendar so razlike na koncu praznjenja večinoma okoli 5-10mV.

Primerjava praznilne krivulje
200W konstantnega praznjenja na 6S paketih pomeni praznilni tok okoli 9A. Razlike so temu primerne – minimalne. Pa vendar se vidi glavno razliko med R-Line linijo in FunFly. Funfly zagotavlja bolj konstantno napetost, RLine ima bolj izrazito višjo napetost v prvi tretjini praznjenja. Dejansko pa “plačujemo” pri R-Line nižjo maso ob enakih zmogljivostih.

Mase paketov

Nekako je skoraj brezpredmetno primerjati mase, če imamo na modelu (pre)dolge priključne kable. Z optimizacijo dolžine kabla in pa recimo z menjavo priključkov na XT60U se lahko hitro prihrani 10 – 20g. S prihrankom mase bo model “bolj živahen”, seveda tudi napetost pod obremenitvijo manj padala, bolje bo deloval krmilnik, manj bo motenj video signala, itd.

4.35V LiHV 20A polnjenje

Tokrat testa napram 4S testu nisem opravil, saj bi bil rezultat identičen.

Notranje upornosti

Pri temperaturi 25°C so upornosti okoli 6-8 mOhm/člen. Višje obremenitve paketov pri nižjih temperaturah izredno močno vplivajo na življensko dobo paketov. Temu se izogibajte!
Pri delovni temperatura okoli 40-45°C , so upornosti vseh v rangu okoli 2.5 do 3.5 mOhm/člen. V3 in V4 zna iti pod 2 mOhm/člen. To je ekvivalent dobrih 20 cm kabla “no name” 2.08mm2 (14 AWG) ali rabljenemu XT60 priključku (1 pol!) .
Ali drugače povedano 1300mAh paket je sposoben trajnega praznilnega tokova (do 80% izpraznjenosti , torej ~1040mAh) okoli 66A (~1.5kW) ali kratkotrajno za nekaj sekund do 130A (~3kW). Realna stopnja praznjenja je torej “le” 50C. Vseeno pa so to impresivne številke, 3kW iz 200g paketa!

Povzetek

Za 95% pilotov, ki jim pri 6S paketih ni pomemben vsak g bo dovolj FunFly serija. Za najboljšo zmogljivost jih pred letenjem pogrejte na 40°C (lahko tudi z 20A polnjenjem v kolikor so bile vsaj na 25°C!). Za res petične iskalce zadnjih atomov moči se poslužujte LiHV polnjenja in seveda takojšnjega (!) praznjenja, saj bo v nasprotnem primeru življenska doba drastično krajša. Končajte pri 3.7V/člen v mirovanju.
Za top pilote pa seveda velja, da ni drugega kot izbira R-Line paketov.

V kolikor vam kakšni nasveti oziroma rezultati testov pridejo prav, nas lahko podprete s tem, da pri svojem spletnem nakupu dodate v košarico še ta “artikel”. Vrednost bomo dodali k naročenemu artiklu. Najlepša hvala za vašo podporo!

Miha Holc, februar 2021

Prosimo upoštevajte:

Avtor: Miha Holc

Prispevek sem spisal na podlagi lastnih testiranj, izkušenj, izkušenj uporabnikov in relevatnih informacij na spletu. Vaša vprašanja ali komentarje lahko napišete spodaj. Z veseljem jih bom pogledal in odgovoril v doglednem času.  

O ekipi LiPo.si

zgodba se začne davnega leta 1989...

Dodaj odgovor